Den ultimative frigørelse med mobilen som kasseapparat

Forestil dig en butik, hvor ingen kunder er tvunget til at stå i kø ved en stationær kasse. Hvor ingen ekspedienter er tvunget til at sende en kunde op til kassen for at betale. Hvor ingen ekspedienter er tvunget til at forlade kunden for at tjekke, om en ønsket vare er på lager. Det lyder som et drømmescenarie, men med Ka-ching POS er alt dette og meget mere muligt. Og ikke nok med det, så sker det alt sammen fra ekspedientens mobil.

Alt hvad ekspedienten har brug for – lige ved hånden

Hvorfor skal ekspedienten være låst til en stationær kasse, når kunderne har brug for ekspedienterne ude på gulvet? Vi mener, at det skal være slut med at begrænse ekspeditionen til en stationær kasse. Med Ka-ching POS på mobilen sættes ekspedienterne fri og kan møde og hjælpe kunden med alle nødvendige funktioner lige ved hånden. Lad dem bruge mobilen til at give en personlig og nærværende kundeservice, hvor de kan fremvise produktkataloget, tjekke lagerstatus og foretage salg fra.

Ingen mobil i arbejdstiden

“Ingen mobil i arbejdstiden” er sikkert en besked samtlige ansatte i serviceerhvervet har hørt før, men der er sket en radikal ændring i vores traditionelle opfattelse af, hvad vi bruger vores mobiler til. Mobilen er blevet et redskab til stort set alt lige fra betaling, sundhedsjournaler og nu også kassesystemer. Hvis nu dine ekspedienter kunne lave flere salg og levere en bedre kundeoplevelse, ville det så ikke være ok? 

Vi er helt med på, at det kan sende et forkert signal, at ekspedienterne står med en telefon i hånden, og det skal derfor være tydeligt for kunderne, at telefonen er et salgsredskab. En mobilholder får det eksempelvis til at se professionelt ud.

Når butikken skal sælge andre steder

Skal du på messe, åbne en pop-up shop, eller holde lagersalg, så er det nødvendigt med et mobilt kassesystem – og hvad er bedre til den end din mobil? Med et kassesystem på mobilen kan du og dine ekspedienter frit bevæge sig rundt mellem kunderne og sælge fra hele jeres sortiment. Det gør det muligt at medbringe og udstille de mest relevante produkter, men stadig fremvise og sælge øvrige online produkter fra sortimentet direkte fra mobilen. På den måde vil kunden aldrig tomhændet fra butikken, og I vil aldrig gå glip af et salg.

Og har I lige pludselig brug for en ekstra kasse? Intet problem! Med Ka-ching POS på mobilen har dine ekspedienter altid et kassesystem ved hånden, og det gør det muligt for dem at åbne og lukke kasser efter behov.

Den virtuelle købsoplevelse – ansigt til ansigt

Er der noget corona-pandemien har lært os, så er det, at vi skal være omstillingsparate – også når det gælder vores måde at sælge på. Derfor tilbyder Ka-ching POS også muligheden for at sælge gennem videoshopping direkte på mobilen. Med live shopping via video er det muligt stadig at tilbyde en personlig service, mens dine kunder trygt kan shoppe virtuelt hjemme fra sofaen.

Det hele sker direkte fra mobilen. Igennem et videoopkald kan ekspedienten fremvise produkter og dele informationer direkte på skærmen. Når ordren er færdig og oplysningerne er indtastet gennemføres betalingen ved, at kunden sendes videre til MobilePay. Produkterne kan herefter enten sendes hjem til kunden eller afhentes i butikken.

Er du interesseret i at lære mere om live shopping, kan du læse videre her:

Har du 30 min?

Detailhandel behøver ikke være svært. Invester 30 min af din tid og få indsigt i hvordan Ka-ching bygger bro mellem offline og online og til gengæld booster dit salg.

Kontakt os
Thomas Damgren
+45 71 995 985
thomas@ka-ching.dk