Udvikling

TrendyTwenties

Retail har udviklet sig meget gennem det seneste årti. Vi er nu gået ind i et nyt årti, og med et nyt årti kommer nye udfordringer og nye trends, der vil forme retail yderligere. Vi har inviteret prominente individer fra detailbranchen til at fortælle, hvilke udfordringer og tendenser, de tror, kommer til at præge retail i det nye årti.   

#1 video

Niels Ralund, CEO hos FDIH

Niels Ralund udpeger i denne video flere udfordringer, som han tror, retail vil støde på i dette årti. Blandt andet mener Niels, at det er vigtigt at behandle alle kunder ens - såvel online shoppere som fysiske shoppere.

Link til video

#2 video

Kenneth Boll, CEO hos Raptor Services

Ifølge Kenneth Boll vil en af de store udfordringer i dette årti være at få konsolideret data, så man lettere kan opnå en forståelse for kunderejsen. I denne video kommer Kenneth med et forslag til en løsning på denne udfordring.

Link til video

#3 video

Anna Katrine Matthiesen, Account Manager hos Vertica

Anna Katrine Matthiesen mener, at en af de trends, der vil påvirke retail i de næste år, er Direct to Consumer. I denne video giver Anna Katrine flere eksempler på, hvordan enkelte virksomheder allerede har benyttet sig af denne trend. 

Link til video

#4 video

Ramus Houlind, Strategidirektør hos Agillic

Rasmus Houlind mener, at der især er tre udfordringer, som bliver de største for retail i det nye årti - blandt andet udryddelsen af den eksisterende kanalkonflikt. I denne video adresserer Rasmus alle tre udfordringer.

Link til video

#5 vidoe

Dennis Østergaard, Senior Key Accountant Manager hos Apsis

Udbud og efterspørgsel vil stadig være en mulighed og en stor udfordring for mange, mener Dennis Østergaard. I denne video kan fortæller Dennis, hvilke faktorer, der er vigtigt, hvis man som virksomhed vil klare sig godt de kommende år.  

Link til video

#6 video

Casper Edens, Iværksætter, Retail Vækst

I denne video lægger Casper Edens fokus på, hvad retailer skal gøre lige nu, for at være sikre på at komme helskindet igennem coronakrisen. Det vigtigste træk, mener Casper, er, at retailer skal tænke ud af boksen.

Link til video

#7 video

Kasper Ebsen, CEO hos Kynetic

Kasper Ebsen mener, at den største udfordring, som retailere støder på i det nye årti, er evnen til at centralisere data og nedbryde siloer mellem systemer. I denne video kommer Kasper med med mulig løsning på denne udfordring.

Link til video

#8 video

Michael Christiansen, Professionel bestyrelsesmedlem, Rådgiver og Investor

Pris har altid været en vigtig faktor i retailbranchen, og Michael Christiansen mener, at den stadig er en udfordring. I denne video fortæller Michael, hvorfor han mener, at retailers største udfordring i 2020 bliver at arbejder med deres priser.

Link til video

#9 video

Peter Schjødt, Digital Athlete hos Plead

Peter Schjødt mener, at grundlaget for retailers succes i dag er den digitale kunderejse. I denne video snakker Peter om, hvorfor det er vigtigt, at retailere gør, hvad de altid har gjort, bare de også gør det digitalt. 

Link til video

#10 video

Mads Kvejborg, Digital Marketing Specialist hos Kynetic

I denne video forklarer Mads Kvejborg, hvilke tendenser han tror, vi kommer til at se i det nye årti. Blandt andet mener Mads, at de kommende tendenser vil koble den digitale og den fysiske købsoplevelse sammen.

Link til video

#11 video

Adam Peter Nielsen, CTO hos Novicell

Adam Peter Nielsen forklarer i denne video, hvorfor retailere skal stoppe med at tænke i online og offline, og i stedet blot tænke i handel. Adam mener, at en af de største udfordringer i det kommende årti er prioriteringer.

Link til video

#12 video

Ruben Nielsen, Senior Business Manager hos Valitor

En af de tendenser og udfordringer, retailbranchen står overfor, er omnichannel, mener Ruben Nielsen. I denne video kortlægger Ruben vigtigheden af evnen til at bridge gappet mellem online salg og butikssalg, så man kan lære sine kunder at kende.

Link til video

#13 video

Kasper Dorby, Head of Digital Marketing hos JYSK

Kasper Dorby forklarer i denne video, at en af de største udfordring for retailbranchen i det kommende årti er forståelsen for, at kunders behov varierer fra kanal til kanal og fra forretning til forretning. 

Link til video