Rasmus Houlind

#4 TrendyTwenties 

Rasmus Houlind mener, at der især er tre udfordringer, som bliver de største for retail i det nye årti - blandt andet udryddelsen af den eksisterende kanalkonflikt. I denne video adresserer han alle tre udfordringer.  

 

Tendenser og udfordringer i det nye årti
  • Få udryddet kanalkonflikten
  • Påvise effekten af digital markedsføring på salget i dne fysiske butik
  • Bedre koordinering af egne og betale medier

Dennis Østergaard

Udbud og efterspørgsel vil stadig være en mulighed og en stor udfordring for mange, mener Dennis Østergaard. I denne video kan fortæller han, hvilke faktorer, der er vigtigt, hvis man som virksomhed vil klare sig godt de kommende år.

Casper Edens

I denne video lægger Casper Edens fokus på, hvad retailer skal gøre lige nu, for at være sikre på at komme helskindet igennem Coronakrisen. Det vigtigste træk, mener han, er, at retailer skal tænke ud af boksen.

Kasper Ebsen

Kasper Ebsen mener, at den største udfordring, som retailere støder på i det nye årti, er evnen til at centralisere data og nedbryde siloer mellem systemer. I denne video kommer han med med mulig løsning på denne udfordring.