Michael christiansen

#8 TrendyTwenties 

Pris har altid været en vigtig faktor i retailbranchen, og Michael Christiansen mener, at den stadig er en udfordring. I denne video fortæller Michael, hvorfor han mener, at retailers største udfordring i 2020 bliver at arbejder med deres priser. 

 

Tendenser og udfordringer i det nye årti
  • Butikker skal kædes sammen med deres online forretning for at skabe omnichannel 
  • Arbejde med sin prissætning på en ny måde

Peter Schjødt

Peter Schjødt mener, at grundlaget for retailers succes i dag er den digitale kunderejse. I denne video snakker Peter om, hvorfor det er vigtigt, at retailere gør, hvad de altid har gjort, bare de også gør det digitalt.

Mads Kvejborg

I denne video forklarer Mads Kvejborg, hvilke tendenser han tror, vi kommer til at se i det nye årti. Blandt andet mener Mads, at de kommende tendenser vil koble den digitale og den fysiske købsoplevelse sammen.

Adam Peter Nielsen

Adam Peter Nielsen forklarer i denne video, hvorfor retailere skal stoppe med at tænke i online og offline, og i stedet blot tænke i handel. Adam mener, at en af de største udfordringer i det kommende årti er prioriteringer.