adam peter nielsen

#11 TrendyTwenties 

Adam Peter Nielsen forklarer i denne video, hvorfor retailere skal stoppe med at tænke i online og offline, og i stedet blot tænke i handel. Adam mener, at en af de største udfordringer i det kommende årti er prioriteringer. 

 

Tendenser og udfordringer i det nye årti
  • Tænk i ‘handel’ i stedet for ‘online handel’ og ‘offline handel’
  • Butikkerne skal prioritere, hvordan de vil bruge deres ressourcer

Ruben Nielsen

En af de tendenser og udfordringer, retailbranchen står overfor, er omnichannel, mener Ruben Nielsen. I denne video kortlægger Ruben vigtigheden af evnen til at bridge gappet mellem online salg og butikssalg, så man kan lære sine kunder at kende.

Kasper Dorby

Kasper Dorby forklarer i denne video, at en af de største udfordring for retailbranchen i det kommende årti er forståelsen for, at kunders behov varierer fra kanal til kanal og fra forretning til forretning.

Niels Ralund

Niels Ralund udpeger i denne video flere udfordringer, som han tror, retail vil støde på i dette årti. Blandt andet mener Niels, at det er vigtigt at behandle alle kunder ens - såvel online shoppere som fysiske shoppere.