Casper edens

#6 TrendyTwenties 

I denne video lægger Casper Edens fokus på, hvad retailer skal gøre lige nu, for at være sikre på at komme helskindet igennem Coronakrisen. Det vigtigste træk, mener han, er, at retailer skal tænke ud af boksen.

 

Hvad skal man gøre for at overleve Coronakrisen?
  • Butikker er nødt til at være omstillingsparate og tænke ud af boksen
  • Undersøg, hvem din målgruppe er, og hvad de præcist laver i denne tid
  • Find ud af, hvad der vil gøre din målgruppe glade

Kasper Ebsen

Kasper Ebsen mener, at den største udfordring, som retailere støder på i det nye årti, er evnen til at centralisere data og nedbryde siloer mellem systemer. I denne video kommer han med med mulig løsning på denne udfordring.

Michael Christiansen

Pris har altid været en vigtig faktor i retailbranchen, og Michael Christiansen mener, at den stadig er en udfordring. I denne video fortæller Michael, hvorfor han mener, at retailers største udfordring i 2020 bliver at arbejder med deres priser.

Peter Schjødt

Peter Schjødt mener, at grundlaget for retailers succes i dag er den digitale kunderejse. I denne video snakker Peter om, hvorfor det er vigtigt, at retailere gør, hvad de altid har gjort, bare de også gør det digitalt.