Ruben nielsen

#12 TrendyTwenties 

En af de tendenser og udfordringer, retailbranchen står overfor, er omnichannel, mener Ruben Nielsen. I denne video kortlægger Ruben vigtigheden af evnen til at bridge gappet mellem online salg og butikssalg, så man kan lære sine kunder at kende.

 

Tendenser og udfordringer i det nye årti
  • Omnichannel 
  • Der skal bygges bro mellem alle salgskanaler
  • Data skal hjælpe med at lære forbrugerne og deres købsadfærd at kende
  • Loyalitet er utrolig vigtigt

Kasper Dorby

Kasper Dorby forklarer i denne video, at en af de største udfordring for retailbranchen i det kommende årti er forståelsen for, at kunders behov varierer fra kanal til kanal og fra forretning til forretning.

Niels Ralund

Niels Ralund udpeger i denne video flere udfordringer, som han tror, retail vil støde på i dette årti. Blandt andet mener Niels, at det er vigtigt at behandle alle kunder ens - såvel online shoppere som fysiske shoppere.

Kenneth Boll

Ifølge Kenneth Boll vil en af de store udfordringer i dette årti være at få konsolideret data, så man lettere kan opnå en forståelse for kunderejsen. I denne video kommer Kenneth med et forslag til en løsning på denne udfordring.