Velkommen til Signe Trock Hilstrøm

Omnichannel ekspert indtræder i Ka-chings bestyrelse

Signe Trock Hilstrøm, som også sidder i bestyrelserne hos Matas og Raptor, er indtrådt som nyt medlem af Ka-chings bestyrelse i november 2020. Hendes imponerende CV viser stor erfaring inden for strategisk og operationel udvikling, og hos Ka-ching ser vi frem til at nyde godt af hendes omnichannel ekspertise.

Detailhandlen har efterhånden fået øjnene op for vigtigheden af gnidningsfri online løsninger og fokus på omnichannel. Det kan vi mærke hos Ka-ching, med stigende efterspørgsel på Ka-ching POS, og der er ingen tvivl om at Signe Trock Hilstrøm er det rigtige valg til den rejse, Ka-ching er på vej ud på. 

Vi har stillet hende tre spørgsmål om hendes nye post, blandt andet om hvilken fremtid hun ser for Ka-ching POS.

2020 har været et år, som har sat en stor fed streg under hvor essentiel omnichannel er for kundeoplevelsen og i sidste ende bundlinjen. Ka-ching er det mobile kassesystem, der gør det muligt for detailhandlere at tilbyde en helt ny omnichannel oplevelse, hvor butikspersonalet kan engagere kunderne overalt på butiksgulvet. Gennem Ka-ching POS på mobil eller tablet kan de gennemse, vise og sælge produkter fra kædens fulde sortiment – også de varer som måske er udsolgt i den enkelte butik. Det kan også være produkter som kun er i sortiment i de større butikker i kæden, eller som kun er på lager på centrallageret, fordi de er udsolgt i butikken. Man kan sige, at med Ka-ching POS kan man sætte hele kædens sortiment og lager i spil i hver eneste butik.

“Når man ved at op til 70% af kunderne forlader en fysisk butik uden at købe noget, så er det klart, at et omnichannel POS som Ka-ching er et ekstremt stærkt middel til at få flere tilfredse kunder som forlader butikken med fyldte poser. Jeg vil blive meget overrasket hvis ikke alle ledende retailere har et mobilt POS indenfor det næste 1-1½ år”, udtaler Signe Trock Hilstrøm.

Signe Trock Hilstrøm

“Signe har et fremragende øje for udviklingen indenfor e-commerce, og har fingrene godt nede i detaljerne omkring kundernes digitale rejse. Der er ingen tvivl om at hun er en gevinst for den udvikling Ka-ching står overfor”, siger CEO Martin Sandvad.

Velkommen til Signe Trock Hilstrøm - vi ser frem til samarbejdet.

Købsvaner før og under corona

05 januar 2021

Hvis ikke der er udvikling, er der afvikling. Er det ikke sådan det hedder? Det fik 2020 virkelig cementeret, hvor foråret var en kickstarter for mange butikkers digitale rejse og en øjenåbner for, hvor hurtigt kunderne kan tilpasse sig. Men hvad var det egentlig, der skete i foråret, og hvor tager det os hen i 2021?

Kan din butik overleve pandemien?

14 december 2020

Kundernes forventninger til butikkerne bliver skubbet frem af restriktionerne. De bekymrer sig ikke om de kan købe de ting, de har brug for, men hvor de kan købe dem. I restaurationsbranchen var mange restauranter i foråret hurtige til at omlægge fra a la carte servering til takeaway. I detailbranchen burde flere butikker gå fra at fokusere på om de kan sælge deres varer, og i stedet stille spørgsmålet hvordan? Svaret er selvfølgelig omnichannel: Butikkerne skal være tilstede på alle kanaler.


Vis mere