Videokampagne

🔥Introducerer TrendyTwenties 🔥

Et nyt årti har taget sin begyndelse og i lyset af dette, har vi opfordret fremtrædende personer fra detailhandelen til at snakke om nogle af de tendenser og udfordringer, de mener vil påvirke detailhandlen i det kommende årti.

#1 video – Anders Stentebjerg, CMO hos Ka-ching

28. februar, 2020

Vi kickstarter TrendyTwenties med en video af vores egen CMO, Anders Stentebjerg, der kort præsentere vores nye initiativ og hvad du kan forvente af denne.


#2 video – Niels Ralund, CEO hos FDIH

I denne video skitserer Niels nogle af de udfordringer, han mener, detailhandel står overfor. Han mener blandt andet, at det er vigtigt at behandle alle kunder ens – også dem, der handler online ✅ Hør alle hans argumenter i videoen 📹

Læs mere om FDIH


#3 video - Kenneth Boll, CEO hos Raptor Services

”Kunderejsen er ekstremt fragmenteret, og for at forstå dette, tror vi, at den største udfordring i dag og i fremtiden handler om konsolidering af data.”

I denne video kan du høre, hvad Kenneth mener kan være en løsning på hans skitserede udfordring 🙌

Læs mere om Raptor Services


#4 video – Anna Katrine Matthiesen, Account Manager hos Vertica

Som Account Manager hos Vertica arbejder Anna Katrine Matthiesen dagligt med trends og tendenser inden for e-handel.

Anna mener, at en af ​​de tendenser, der vil påvirke detailhandlen i de kommende år vil være Direct to Consumer-trend. Som inspiration foreslår Anna, at du kigger nærmere på Frank Body, Museum of Ice Cream eller Parachute.

Læs mere om https://www.vertica.dk/


#5 video – Rasmus Houlind, Chief Strategy Officer hos Agillic 

Rasmus Houlind er Chief Strategy Officer hos Agillic.

Rasmus mener, at en af ​​udfordringerne i de kommende år vil være at bevise effekten af ​​digital markedsføring på et salg, der udføres i en fysisk butik.

Læs mere om Agillic her https://www.agillic.com/


#6 video – Dennis Østergaard, Senior Key Account Manager hos Apsis

"Pris og levering vil stadig være en mulighed og en begrænsning for mange. Hvis du vil klare dig i denne kamp, tror jeg, det er vigtigt at opbygge relationer og kende dine kunder.”

Apsis leverer personlige og skalerbare datadrevne løsninger til marketingautomation, e-handel, segmentering og e-mailmarketing. I denne video kan du høre Dennis Østergaard fra Apsis fortælle nogle af sine forudsigelser for fremtiden.

Lær mere om Apsis her https://www.apsis.dk/

De 3 største tendenser for retail i 2021

20 november 2020

Er der noget vi har lært i 2020, så er det, at det kan være svært at spå om fremtiden, når ingen ved, at der er en pandemi på vej. Vores forbrugsvaner har taget et kvantespring mod onlinehandel, og der er en blæsende udvikling igang for at imødekomme forbrugernes nye behov. Herunder giver vi dig den første af tre af de største tendenser, som detailhandlen skal gøre sig klar til i 2021.

Tre ting, du ikke må byde dine kunder til Black Friday

10 november 2020

Black Friday og Cyber Monday er lige om hjørnet. November og december er de travleste måneder på året, og i år er det ekstra svært, da alt skal foregå med 1-2 meters afstand. Derfor er det vigtigt, at du har gjort dig en række forberedelser, så kunderne føler sig trygge, når de handler. 

Ka-ching er med til at skabe fremtidens butikker

16 oktober 2020

Betalingsløsninger baseret på en personlig chip (RFID), indendørs google street view af butikkerne og magic mirror er nogle af de tech-løsninger, der lige nu er fokus på i RetailTech Lab som ligger i Science City Lyngby. Et omnichannel mobilt kasseapparet bliver også snart præsenteret; Ka-ching har nemlig indgået et samarbejde, der betyder at Ka-ching POS bliver kasseløsningen for et større dansk brand der snart åbner butik i Lab’et.


Vis mere