Videokampagne

🔥Introducerer TrendyTwenties 🔥

Et nyt årti har taget sin begyndelse og i lyset af dette, har vi opfordret fremtrædende personer fra detailhandelen til at snakke om nogle af de tendenser og udfordringer, de mener vil påvirke detailhandlen i det kommende årti.

#1 video – Anders Stentebjerg, CMO hos Ka-ching

28. februar, 2020

Vi kickstarter TrendyTwenties med en video af vores egen CMO, Anders Stentebjerg, der kort præsentere vores nye initiativ og hvad du kan forvente af denne.


#2 video – Niels Ralund, CEO hos FDIH

I denne video skitserer Niels nogle af de udfordringer, han mener, detailhandel står overfor. Han mener blandt andet, at det er vigtigt at behandle alle kunder ens – også dem, der handler online ✅ Hør alle hans argumenter i videoen 📹

Læs mere om FDIH


#3 video - Kenneth Boll, CEO hos Raptor Services

”Kunderejsen er ekstremt fragmenteret, og for at forstå dette, tror vi, at den største udfordring i dag og i fremtiden handler om konsolidering af data.”

I denne video kan du høre, hvad Kenneth mener kan være en løsning på hans skitserede udfordring 🙌

Læs mere om Raptor Services


#4 video – Anna Katrine Matthiesen, Account Manager hos Vertica

Som Account Manager hos Vertica arbejder Anna Katrine Matthiesen dagligt med trends og tendenser inden for e-handel.

Anna mener, at en af ​​de tendenser, der vil påvirke detailhandlen i de kommende år vil være Direct to Consumer-trend. Som inspiration foreslår Anna, at du kigger nærmere på Frank Body, Museum of Ice Cream eller Parachute.

Læs mere om https://www.vertica.dk/


#5 video – Rasmus Houlind, Chief Strategy Officer hos Agillic 

Rasmus Houlind er Chief Strategy Officer hos Agillic.

Rasmus mener, at en af ​​udfordringerne i de kommende år vil være at bevise effekten af ​​digital markedsføring på et salg, der udføres i en fysisk butik.

Læs mere om Agillic her https://www.agillic.com/


#6 video – Dennis Østergaard, Senior Key Account Manager hos Apsis

"Pris og levering vil stadig være en mulighed og en begrænsning for mange. Hvis du vil klare dig i denne kamp, tror jeg, det er vigtigt at opbygge relationer og kende dine kunder.”

Apsis leverer personlige og skalerbare datadrevne løsninger til marketingautomation, e-handel, segmentering og e-mailmarketing. I denne video kan du høre Dennis Østergaard fra Apsis fortælle nogle af sine forudsigelser for fremtiden.

Lær mere om Apsis her https://www.apsis.dk/

Ka-ching ver. 18 - Ingen kunde må gå forgæves...

31 august 2021

Med denne release tager vi endnu et skridt imod, at ingen kunde skal gå forgæves til en butik med Ka-ching. Udover at man naturligvis kan bestille online produkter i butikken, kan man nu også bestille eller reservere produkter fra andre butikker i kæden.

Det betyder at vores Reserve & Collect og Click & Collect fra web til butik, nu er blevet udvidet til også at håndtere fra butik til butik. Så nu er det slut med at ekspedienten skal ringe rundt for at finde varen - den kan bare bestilles eller reserveres direkte fra butikken - og så kan kunden afhente varen i den butik som har den på lager.

Vi introducerer også Ship from Store, så det ønskede produkt kan bestilles og sendes fra en anden butik, end den som kunden er i. Det betyder at alle butikker i princippet kan operere som distribuerede fjernlagre og dermed øge omsætningshastigheden i butikkerne.

Vi nægter at lade folk gå forgæves til en butik!

Fire gange så meget Ka-ching

29 juli 2021

Ka-ching har nu hele fire apps i App Store. Den mest centrale udover Ka-ching POS, er Ka-ching Stock appen. Et vigtigt redskab når der skal modtages varer og holdes status. Ka-ching POS kan mange ting, men visse ting skal man lade specialisterne om. Derfor er der de tre andre Ka-ching apps, som har hver sin funktionalitet indenfor lagerstyring, overblik og kundeskærm. 

Gik du glip af omnichannel konferencen? Her er 3 key takeaways

29 juni 2021

Det var et stærkt talerfelt, som var i spotlightet til årets omnichannel-konference. Censuum kunne fortælle om, hvorfor det ikke længere er nok kun at være online, Babysam havde fokus på, hvad der skal til for at give kunderne det, de gerne vil have, og futurist Anne Skare tilbød et kig ind i retail-fremtiden.


Vis mere