Videokampagne

🔥Introducerer TrendyTwenties 🔥

Et nyt årti har taget sin begyndelse og i lyset af dette, har vi opfordret fremtrædende personer fra detailhandelen til at snakke om nogle af de tendenser og udfordringer, de mener vil påvirke detailhandlen i det kommende årti.

#1 video – Anders Stentebjerg, CMO hos Ka-ching

28. februar, 2020

Vi kickstarter TrendyTwenties med en video af vores egen CMO, Anders Stentebjerg, der kort præsentere vores nye initiativ og hvad du kan forvente af denne.


#2 video – Niels Ralund, CEO hos FDIH

I denne video skitserer Niels nogle af de udfordringer, han mener, detailhandel står overfor. Han mener blandt andet, at det er vigtigt at behandle alle kunder ens – også dem, der handler online ✅ Hør alle hans argumenter i videoen 📹

Læs mere om FDIH


#3 video - Kenneth Boll, CEO hos Raptor Services

”Kunderejsen er ekstremt fragmenteret, og for at forstå dette, tror vi, at den største udfordring i dag og i fremtiden handler om konsolidering af data.”

I denne video kan du høre, hvad Kenneth mener kan være en løsning på hans skitserede udfordring 🙌

Læs mere om Raptor Services


#4 video – Anna Katrine Matthiesen, Account Manager hos Vertica

Som Account Manager hos Vertica arbejder Anna Katrine Matthiesen dagligt med trends og tendenser inden for e-handel.

Anna mener, at en af ​​de tendenser, der vil påvirke detailhandlen i de kommende år vil være Direct to Consumer-trend. Som inspiration foreslår Anna, at du kigger nærmere på Frank Body, Museum of Ice Cream eller Parachute.

Læs mere om https://www.vertica.dk/


#5 video – Rasmus Houlind, Chief Strategy Officer hos Agillic 

Rasmus Houlind er Chief Strategy Officer hos Agillic.

Rasmus mener, at en af ​​udfordringerne i de kommende år vil være at bevise effekten af ​​digital markedsføring på et salg, der udføres i en fysisk butik.

Læs mere om Agillic her https://www.agillic.com/


#6 video – Dennis Østergaard, Senior Key Account Manager hos Apsis

"Pris og levering vil stadig være en mulighed og en begrænsning for mange. Hvis du vil klare dig i denne kamp, tror jeg, det er vigtigt at opbygge relationer og kende dine kunder.”

Apsis leverer personlige og skalerbare datadrevne løsninger til marketingautomation, e-handel, segmentering og e-mailmarketing. I denne video kan du høre Dennis Østergaard fra Apsis fortælle nogle af sine forudsigelser for fremtiden.

Lær mere om Apsis her https://www.apsis.dk/

Sådan skaber du et brand, ingen kan modstå

21 april 2021

Forbrugernes måde at shoppe på skal forstås som en refleksion af samfundet. For at forstå de tendenser, der dominerer retail-branchen, må man først forstå de sociale, politiske og økonomiske trends. Forbrugernes behov, i den vestlige verden, er ikke kun fysiske men også etiske, selvrealiserende, bæredygtige og politiske. Det handler derfor om at skabe et brand, som forbrugerne vil adaptere til deres individuelle livsstil.

Fremtidens retail er levende data

14 april 2021

Forestil dig at du går ind i en butik, hvor du får en push-notifikation i form af en velkomstbesked. I den vil du blive præsenteret af tilbud og anbefalinger baseret på tidligere køb, eller personer du følger på de sociale medier. Inde i butikken står en ekspedient klar til at hjælpe dig videre baseret på de data butikken har om dig. Det scenarie er ikke fremtiden, men den perfekte blanding af data og kunstig intelligens, som kunderne kommer til at nyde godt af – hvis redskaberne er til rådighed.

Post-corona shopping – kunderne har fået nye vaner

31 marts 2021

I godt en måned har store dele af den danske detailhandel haft åbent, og med regerings nye genåbningsplan kan storcentre og større butikker nu endelig også se målstregen. Dog er det de færreste butikker, som kører business as usual, og meget har ændret sig på et år. Her kigger vi på, hvilke nye tiltag vi er blevet mødt af, og hvilke kunderne fortsat vil bruge.


Vis mere