Videokampagne

🔥Introducerer TrendyTwenties 🔥

Et nyt årti har taget sin begyndelse og i lyset af dette, har vi opfordret fremtrædende personer fra detailhandelen til at snakke om nogle af de tendenser og udfordringer, de mener vil påvirke detailhandlen i det kommende årti.

#1 video – Anders Stentebjerg, CMO hos Ka-ching

28. februar, 2020

Vi kickstarter TrendyTwenties med en video af vores egen CMO, Anders Stentebjerg, der kort præsentere vores nye initiativ og hvad du kan forvente af denne.


#2 video – Niels Ralund, CEO hos FDIH

I denne video skitserer Niels nogle af de udfordringer, han mener, detailhandel står overfor. Han mener blandt andet, at det er vigtigt at behandle alle kunder ens – også dem, der handler online ✅ Hør alle hans argumenter i videoen 📹

Læs mere om FDIH


#3 video - Kenneth Boll, CEO hos Raptor Services

”Kunderejsen er ekstremt fragmenteret, og for at forstå dette, tror vi, at den største udfordring i dag og i fremtiden handler om konsolidering af data.”

I denne video kan du høre, hvad Kenneth mener kan være en løsning på hans skitserede udfordring 🙌

Læs mere om Raptor Services


#4 video – Anna Katrine Matthiesen, Account Manager hos Vertica

Som Account Manager hos Vertica arbejder Anna Katrine Matthiesen dagligt med trends og tendenser inden for e-handel.

Anna mener, at en af ​​de tendenser, der vil påvirke detailhandlen i de kommende år vil være Direct to Consumer-trend. Som inspiration foreslår Anna, at du kigger nærmere på Frank Body, Museum of Ice Cream eller Parachute.

Læs mere om https://www.vertica.dk/


#5 video – Rasmus Houlind, Chief Strategy Officer hos Agillic 

Rasmus Houlind er Chief Strategy Officer hos Agillic.

Rasmus mener, at en af ​​udfordringerne i de kommende år vil være at bevise effekten af ​​digital markedsføring på et salg, der udføres i en fysisk butik.

Læs mere om Agillic her https://www.agillic.com/


#6 video – Dennis Østergaard, Senior Key Account Manager hos Apsis

"Pris og levering vil stadig være en mulighed og en begrænsning for mange. Hvis du vil klare dig i denne kamp, tror jeg, det er vigtigt at opbygge relationer og kende dine kunder.”

Apsis leverer personlige og skalerbare datadrevne løsninger til marketingautomation, e-handel, segmentering og e-mailmarketing. I denne video kan du høre Dennis Østergaard fra Apsis fortælle nogle af sine forudsigelser for fremtiden.

Lær mere om Apsis her https://www.apsis.dk/

Detailhandlen er ikke død – den er social

18 september 2020

Hvis vi ellers kan komme os over det piskesmæld COVID-19 har givet retail i form af online udvikling, så kunne vi kigge hen mod slutningen af 2020. Her vurderes det nemlig at kunderne kommer til at prioritere oplevelser over pris og produkt når de handler (Kilde: Walker).

For mange retailere mangler basale omnichannel features

15 september 2020

Kun 5% af retailere har de 9 features der skal til for at have det som IMPACT, har defineret som BASIC omnichannel. Det er et problem, mener Kasper Holst, CEO for IMPACT: “Når man ikke tilbyder de minimale krav for omnichannel betyder det mistede salg og mistede kunder. Man forringer positionen af sit brand og sin loyalitet”.

5 fokuspunkter du som retailer skal fokusere på under og efter Covid-19

11 september 2020

Covid-19 påvirker vores samfund og forbrugsvaner på nye måder i en grad, så det giver mening at tale om "the next normal" frem for "the new normal". Udviklingen går stærkt, og kun de retailere der formår at finde og fastholde deres kunder, har en chance for at følge med.


Vis mere