Webinar: Omnichannel & den gode kundeoplevelse

Er du stadig i tvivl om, hvorfor det er en god ide at fokusere på den gode kundeoplevelse?

Så synes vi, du skal tilmelde dig vores webinar, der løber af stablen tirsdag d. 3. december kl 14.00-15.00

Her vil Kasper Holst fra Impact og Rasmus Houlind fra Agillic nemlig sætte fokus på den gode sammenhængende kundeoplevelse.

Alt du skal gøre er blot at tilmelde dig på linket: https://ka-ching.dk/webinar/omnichannel-og-god-kundeoplevelse/

Detailhandlen er ikke død – den er social

18 september 2020

Hvis vi ellers kan komme os over det piskesmæld COVID-19 har givet retail i form af online udvikling, så kunne vi kigge hen mod slutningen af 2020. Her vurderes det nemlig at kunderne kommer til at prioritere oplevelser over pris og produkt når de handler (Kilde: Walker).

For mange retailere mangler basale omnichannel features

15 september 2020

Kun 5% af retailere har de 9 features der skal til for at have det som IMPACT, har defineret som BASIC omnichannel. Det er et problem, mener Kasper Holst, CEO for IMPACT: “Når man ikke tilbyder de minimale krav for omnichannel betyder det mistede salg og mistede kunder. Man forringer positionen af sit brand og sin loyalitet”.

5 fokuspunkter du som retailer skal fokusere på under og efter Covid-19

11 september 2020

Covid-19 påvirker vores samfund og forbrugsvaner på nye måder i en grad, så det giver mening at tale om "the next normal" frem for "the new normal". Udviklingen går stærkt, og kun de retailere der formår at finde og fastholde deres kunder, har en chance for at følge med.


Vis mere