Webinar: Omnichannel & den gode kundeoplevelse

Er du stadig i tvivl om, hvorfor det er en god ide at fokusere på den gode kundeoplevelse?

Så synes vi, du skal tilmelde dig vores webinar, der løber af stablen tirsdag d. 3. december kl 14.00-15.00

Her vil Kasper Holst fra Impact og Rasmus Houlind fra Agillic nemlig sætte fokus på den gode sammenhængende kundeoplevelse.

Alt du skal gøre er blot at tilmelde dig på linket: https://ka-ching.dk/webinar/omnichannel-og-god-kundeoplevelse/

De 3 største tendenser for retail i 2021

20 november 2020

Er der noget vi har lært i 2020, så er det, at det kan være svært at spå om fremtiden, når ingen ved, at der er en pandemi på vej. Vores forbrugsvaner har taget et kvantespring mod onlinehandel, og der er en blæsende udvikling igang for at imødekomme forbrugernes nye behov. Herunder giver vi dig den første af tre af de største tendenser, som detailhandlen skal gøre sig klar til i 2021.

Tre ting, du ikke må byde dine kunder til Black Friday

10 november 2020

Black Friday og Cyber Monday er lige om hjørnet. November og december er de travleste måneder på året, og i år er det ekstra svært, da alt skal foregå med 1-2 meters afstand. Derfor er det vigtigt, at du har gjort dig en række forberedelser, så kunderne føler sig trygge, når de handler. 

Ka-ching er med til at skabe fremtidens butikker

16 oktober 2020

Betalingsløsninger baseret på en personlig chip (RFID), indendørs google street view af butikkerne og magic mirror er nogle af de tech-løsninger, der lige nu er fokus på i RetailTech Lab som ligger i Science City Lyngby. Et omnichannel mobilt kasseapparet bliver også snart præsenteret; Ka-ching har nemlig indgået et samarbejde, der betyder at Ka-ching POS bliver kasseløsningen for et større dansk brand der snart åbner butik i Lab’et.


Vis mere