GRATIS WEBINAR

Omnichannel &
den gode kundeoplevelse

Til december afholder vi igen webinar, der denne gang vil tage udgangspunkt i omnichannel med fokus på den gode og sammenhængende kundeoplevelse.

Vi vil bl.a. diskutere følgende emner:

  • Hvordan håndterer butikkerne “den vidende kunde”?
  • Hvordan løser man som brand denne udfordring?
  • Konkrete eksempler og idéer til hvordan man skaber en sammenhængende kundeoplevelse.

Tilmeldingen er slut!

Men udfyld formularen og se optagelsen.

  • Tilmeldingen af slut

    Men udfyld formularen og får et direkte link til optagelsen.

Vi har inviteret 2 af branchens absolut skarpeste personer

Kasper Holst

Kasper Holst, stifter og medejer af IMPACT, Danmarks førende digitale bureau indenfor digital commerce og ophavsmand bag IMPACT’s Omnichannel index.

Rasmus Houlind

Rasmus Houlind fra Agillic som er forfatter til bøgerne “Hvis det handler om mig, så køber jeg” og den seneste “Make it all about me” om personalisering og omnichannel.

Vidste du
30 %

Omnikurv

30% af retailerne gemmer kurven på tværs af kanaler. 87% af forbrugerne mener, at brand bør gøre mere for at skabe en sømløs oplevelse.

78 %

Kundeklub

78% af de danske retailere tilbyder kunderne at være med i kundeklub. Rabatter og andre økonomiske fordele er kundernes vigtigste argument for at være med i en kundeklub.

18 %

Click & Collect

Kun 18% af retailere tilbyder, at kunderne kan reservere en vare i netbutikken og hente den samme dag i den fysiske butik.