Case study
Skagerak styrker ekspedienten med Ka-ching og hjælper til den bedste kundeoplevelse
Ka-ching har nu fornøjelsen af at forsyne Skagerak med både et POS og et TAS-system, der passer perfekt til virksomhedens visioner og målsætninger.
Ka-ching har nu fornøjelsen af at forsyne Skagerak med både et POS og et TAS-system, der passer perfekt til virksomhedens visioner og målsætninger.
Skagerak er en familieejet virksomhed, hvis rødder udspringer i skandinavisk design og tradition for fremragende håndværk. I mere end 40 år har Skagerak produceret holdbare møbler og tilbehør med et moderne, nordisk touch. Ka-ching har nu fornøjelsen af at forsyne dette firma med både et POS og et TAS-system, der passer perfekt til virksomhedens visioner og målsætninger.
Skagerak erstattede deres gamle POS-system med Ka-ching af flere grunde. Først og fremmest var deres gamle POS for kompliceret og langsomt, hvilket var en barriere for salgsprocessen. De havde brug for et nyt og opdateret POS-system for at optimere salget generelt.
For det andet passede det gamle kassesystem ikke ind i Skageraks fysiske butik og koncept. Kasseapparatet var for stort, og medarbejderne fandt det rodet og umoderne - faktorer, der ikke stemmer overens med butikkens koncept. Skageraks butikker er lys, stilfuld og minimalistisk. Da Ka-ching blev implementeret, fuldendtes det elegante og moderne look af en iPad butikkens stil. Ka-ching passer perfekt til Skageraks koncept for deres fysiske butik.
En af Skageraks primære produktkategorier er havemøbler. Alle Skageraks havemøbler er placeret udenfor i butikkens baghave. Kunderne elsker at gå rundt i den hyggelige baghave, men at være ekspedient udenfor gjorde salgsprocessen mere kompliceret. Med det gamle POS, der var placeret inde i butikken, måtte medarbejderne huske enhver produktdetaljer uden ad eller gå inden for, for at finde de ønskede detaljer.
Med Skageraks nye Tablet Assisted Selling-system leveret af Ka-ching har ekspedienterne nu hele produktkataloget lige ved hånden. På den måde er de i stand til at give deres kunder al den information, de har brug for - også selvom de er udenfor. En anden fordel ved Tablet Assisted Selling er det faktum, at medarbejderne ikke behøver at gå ind for at gennemføre salget. De er nu i stand til at foretage salget, uanset hvor de er.
Hvert år er Skagerak vært for et lagerudsalg, hvor kunderne kan gøre sig gode køb. Lagerudsalget er godt besøgt, hvilket tidligere har skabt lange køer, en stresset atmosfære og travle medarbejdere. Med implementeringen af Ka-ching kører det årlige lagerudsalg problemfrit.
I stedet for at beregne alt selv og bruge dobbeltpapir til at gennemføre salget bruger Skagerak nu Ka-ching. Ved dette års lagerudsalg havde Skagerak ni kassesystemer med sig. Det resulterede i, at medarbejderne ikke behøvede at beregne alt selv, og ekspeditionerne kunne gennemføres langt hurtigere end før. Medarbejderne sagde, at Ka-ching gjorde det lettere at holde styr på det igangværende salg, og på grund af den optimerede salgsproces fik kunderne en bedre købsoplevelse.
Og bedst af alt: Opsætningen tog kun 10 minutter.
Ka-ching er let at sætte op og let at bruge. Opsætningen af 8-9 kassesystemer tager ikke mere end 10 minutter. Let at arbejde med, let at bruge – Jeg vil anbefale det!
Gør som vores Ditur, Basic&More og vores andre kunder - prøv vores system kvit og frit eller book en gratis demo.