Ka-ching version 15

Ny forside i version 15 giver hurtig adgang til de vigtigste features

Den nye forside i version 15 indeholder tre nye features som gør Ka-ching POS endnu mere fleksibel og brugervenlig for både butikker og ekspedienter - især for butikker med mange produkter. Man kan nemt og hurtigt skabe sig et overblik, der er tilpasset den enkelte butikskædens behov og understøtte salgsprocessen. Læs med her for at finde ud af hvordan.

Ny forside i version 15 giver hurtig adgang til de vigtigste features

Hurtig adgang til de vigtigste features

Ekspedienternes behov for genveje kan være afhængig af hvilken branche, man er i og hvilken type butik, man har. Nu kan man selv vælge de vigtigste features og have dem liggende som noget af det første på forsiden. De kan let tilføjes og fjernes, så man kan have fokus på lige præcis de områder der er vigtige og mest brugte i ens butik.

Har man en eksempelvis en kundekreds, som benytter sig meget af Click & Collect, er det en fordel, at man let og hurtigt kan få ekspederet de ordrer, der ligger i POS. Så er de klar i butikken til når kunderne afhenter. En genvej til et kundeopslag er også relevant at kunne tilgå hurtigt, når man står sammen med kunden i en salgssituation. 

En anden fordel ved den personaliserbare forside er, at man kan tilpasse den efter sæson og udsalg. I travle perioder som Black Friday, jul, påske og under øvrige begivenheder, kan man fremhæve lige præcis de elementer, som man bruger mest. Under juleudsalget kan det være genveje med fokus på fx gavekort og returnering af varer, som er relevante. Der er i alt 19 forskellige features, som man kan sætte ind som genveje, heriblandt:

  • Click & Collect
  • Gem kurv
  • Tilføj gavekort
  • Ekspedient KPI
  • Kundeopslag
  • Tilføj rabat
  • Udgifter
  • og mange flere...

Hurtigt overblik over mest solgte produkter og fokus på særligt udvalgte varer

Som en personaliseret udgave kan butikken selv gå ind og vælge specifikke produkter der skal være fokus på. Det kan være man vil højne salget af en bestemt vare, og kan dermed lade det være top-of-mind hos ekspedienterne ved at vise det hver gang de åbner POS’en. Nye produkter kan også være relevante at have fokus på, og er dermed relevante at vise på forsiden.

Under sektionen med udvalgte produkter vil man kunne se de mest solgte produkter for en given periode. Det kan være for den enkelte dag, uge eller måned. Produkterne er udvalgte af systemet selv og baseret på salgshistorikken for den enkelte butik. 

Den nye forside er udviklet på baggrund af kundeønsker og med den gentænkte proces og det nye flow bliver det lettere for butikkerne at få deres helt eget kassesystem som understøtter lige præcis deres salg. Vil du høre mere om hvordan Ka-ching POS kan booste salget i din virksomhed, er du velkommen til at kontakte Thomas Damgren for en gratis demo.

Kontakt os
Thomas Damgren
+45 71 995 985
thomas@ka-ching.dk

Tjekliste til Black Friday 2024: Er din butik klar?

Vi er i November måned og det betyder, at Black Friday og julesalget er lige om hjørnet. For detailhandlen er det nu, der skal planlægges, så du er bedst muligt forberedt i en tid, der kan være hård at komme igennem.

Er din butik klar?

Vi har lavet en praktisk tjekliste med 8 vigtige forberedelser, der kan hjælpe dig og dit personale med at skabe en problemfri oplevelse for kunderne og i sidste ende optimere salget.

Vidste du, at du kan prøve Ka-ching POS helt gratis?

Detailhandel bliver stadig mere og mere digital, og derfor er det vigtigt at vælge det rette Point of Sale (POS) system, der kan håndtere både online og fysiske salg. Hos Ka-ching har vi udviklet et avanceret POS-system, der ikke blot er robust og alsidigt, men også tilgængeligt i en gratis version, så du kan teste det, før du forpligter dig. Vores gratis version af Ka-ching POS kan downloades fra App Store, og giver dig mulighed for at udforske vores system i et testmiljø for at se, om det opfylder dine forretningsbehov.

Ka-ching - det måske bedste alternativ til Shopify POS

I en tid hvor detailhandel konstant udvikler sig, er der en stigende tendens blandt forbrugere og virksomheder til at prioritere brugervenlighed og omnichannel-oplevelser. Forbrugerne forventer nu en problemfri og ensartet oplevelse på tværs af alle kanaler, hvad enten de handler online eller i fysiske butikker. Detailhandlere søger derfor POS-systemer, der ikke kun er intuitive og lette at bruge, men også kan integrere forskellige salgskanaler effektivt. Dette skift har gjort det nødvendigt for detailhandlere at vælge POS-løsninger, der kan levere på disse krav, såsom Shopify POS og Ka-ching POS.


Vis mere