Kædebutikkernes nye våben, den konfigurérbare forside, består af:
- Genveje, hvor man kan oprette hurtige genveje til fx at give rabatter, tilføje kunder eller noget helt tredje.
- Mest solgte produkter, hvor man kan se de bedst sælgende produkter.
- Udvalgte produkter, hvor man kan skabe en specifik liste af fokusprodukter.
Man kan tilføje lige så mange sektioner som man vil, og alt indhold i kategorierne kan man nemt vedligeholde – enten via Backoffice eller via API integration.
Formindsk ekspeditionstiden og arbejdspresset: Bliv klar til black friday, jul og årets øvrige begivenheder
Udsalg, højtider og øget tempo er tre fænomener, der følges ad. Black friday eller december måned er de travleste eksempler, men man kunne også tage udgangspunkt i Sallings årlige Rivegilde eller butikkernes mange fødselsdage. Ved disse lejligheder er butikkerne fyldte, og der skal sælges, pakkes ind og returneres på højtryk. I sådanne situationer kan man med den nye forside lette ekspeditionstiden og arbejdspresset ved at tilpasse sine kasseapparater til at gøre lige netop det, der giver mest mening for ens butik.
Og som altid ...
Husk at læse Release Notes og opdatere alle dine Ka-ching-apps, og sørg for, at de er i samme version.