E-handelsprisen 2021

VI ER NOMINERET! 🎉

Vi er utroligt stolte og glade for at kunne dele nyheden om, at vi igen i år er blevet nomineret til E-handelsprisen 2021 som præsenteres af Dansk Erhverv Digital Handel – og så i hele to kategorier.

Vi er nemlig med i kapløbet om både Bedste e-handels app og Bedste e-handelsværktøj.

Ud af 70 indstillede er vi landet i top 20. I begge kategorier er vi kommet i flot selskab i et enormt stærkt felt, og vi er spændte på det videre forløb.

En hyldest til Danmarks dygtigste E-handlere

Dansk e-handel hylder hvert år de absolut bedste e-handlere til årets helt store brag af en prisfest – og i år løber hele herligheden af stablen den 20. maj 2021.

E-handelsprisen har til formål at sætte fokus på succeserne inden for dansk e-handel og hædre dem, der viser vejen og gør det bedst. Foruden de to kategorier hvori Ka-ching er nomineret, kåres der også vindere i blandt andet kategorier som Bedste omnichannel virksomhed og Bedste nye e-handelsvirksomhed, samt hovedprisen: Guldprisen. 

Vinderne af årets e-handelspris udvælges hvert år af en jury bestående af en række af Danmarks mest kompetente e-handelseksperter, der over flere møder udvælger både de nominerede og vinderne på baggrund af grundig research. 

Du kan læse mere om de forskellige kategorier i linket herunder:

https://www.fdih.dk/events/prisfest/2021/e-handelsprisen-2021/kategorier

Retail trends du skal være opmærksom på i 2024

Det er efterhånden et par måneder siden, at vi skrev 2024 i kalenderen, og du har nok allerede lagt mærke til diverse trends. Er du nysgerrig på trends i 2024, så læs med her og bliv klogere på, hvad der rører sig, og hvilke trends du skal holde øje med.

Hvilken indflydelse har Covid 19 haft på danske butikker, og hvordan ser det ud i 2024?

Nævner man i 2024 ordet 'Corona', så er det for de fleste mennesker ikke længere den ellers så kendte mexicanske øl, man kommer til at tænke på. Nej, man tænker selvfølgelig på pandemien i 2020 og de efterfølgende år, hvor hverdagen blev vendt på hovedet og vores vaner ændrede sig markant. Det påvirkede især   detailhandlen markant. Dengang, under de første nedlukninger oplevede danske butikker en strøm af udfordringer. Fysiske butikker stod tomme og mange måtte hurtigt tilpasse sig den nye virkelighed og tænke i nye og innovative baner for at overleve. Her valgte mange at investere i deres online tilstedeværelse for at overleve.

Hvordan forholder din virksomhed sig til de stigende MobilePay priser?

I lyset af MobilePays prisstigninger har flere virksomheder inden for detailhandelen reageret ved at genoverveje deres brug af betalingsløsningen. Har du tænkt over, hvordan du og din virksomhed ønsker at forholde jer til ændringen? Læs om hvordan andre virksomheder forholder sig, men også hvordan du skaber brugervenlighed i din butik udover MobilePay.


Vis mere