E-handelsprisen 2021

VI ER NOMINERET! 🎉

Vi er utroligt stolte og glade for at kunne dele nyheden om, at vi igen i år er blevet nomineret til E-handelsprisen 2021 som præsenteres af Dansk Erhverv Digital Handel – og så i hele to kategorier.

Vi er nemlig med i kapløbet om både Bedste e-handels app og Bedste e-handelsværktøj.

Ud af 70 indstillede er vi landet i top 20. I begge kategorier er vi kommet i flot selskab i et enormt stærkt felt, og vi er spændte på det videre forløb.

En hyldest til Danmarks dygtigste E-handlere

Dansk e-handel hylder hvert år de absolut bedste e-handlere til årets helt store brag af en prisfest – og i år løber hele herligheden af stablen den 20. maj 2021.

E-handelsprisen har til formål at sætte fokus på succeserne inden for dansk e-handel og hædre dem, der viser vejen og gør det bedst. Foruden de to kategorier hvori Ka-ching er nomineret, kåres der også vindere i blandt andet kategorier som Bedste omnichannel virksomhed og Bedste nye e-handelsvirksomhed, samt hovedprisen: Guldprisen. 

Vinderne af årets e-handelspris udvælges hvert år af en jury bestående af en række af Danmarks mest kompetente e-handelseksperter, der over flere møder udvælger både de nominerede og vinderne på baggrund af grundig research. 

Du kan læse mere om de forskellige kategorier i linket herunder:

https://www.fdih.dk/events/prisfest/2021/e-handelsprisen-2021/kategorier

Sådan skaber du et brand, ingen kan modstå

21 april 2021

Forbrugernes måde at shoppe på skal forstås som en refleksion af samfundet. For at forstå de tendenser, der dominerer retail-branchen, må man først forstå de sociale, politiske og økonomiske trends. Forbrugernes behov, i den vestlige verden, er ikke kun fysiske men også etiske, selvrealiserende, bæredygtige og politiske. Det handler derfor om at skabe et brand, som forbrugerne vil adaptere til deres individuelle livsstil.

Fremtidens retail er levende data

14 april 2021

Forestil dig at du går ind i en butik, hvor du får en push-notifikation i form af en velkomstbesked. I den vil du blive præsenteret af tilbud og anbefalinger baseret på tidligere køb, eller personer du følger på de sociale medier. Inde i butikken står en ekspedient klar til at hjælpe dig videre baseret på de data butikken har om dig. Det scenarie er ikke fremtiden, men den perfekte blanding af data og kunstig intelligens, som kunderne kommer til at nyde godt af – hvis redskaberne er til rådighed.

Post-corona shopping – kunderne har fået nye vaner

31 marts 2021

I godt en måned har store dele af den danske detailhandel haft åbent, og med regerings nye genåbningsplan kan storcentre og større butikker nu endelig også se målstregen. Dog er det de færreste butikker, som kører business as usual, og meget har ændret sig på et år. Her kigger vi på, hvilke nye tiltag vi er blevet mødt af, og hvilke kunderne fortsat vil bruge.


Vis mere