Omnichannel-konference 2021

Ka-ching er eksklusiv sponsor ved Dansk Erhvervs omnichannel-konference

Dansk Erhverv afholder den 16. juni en virtuel konference, som i år vil dykke ned i, hvordan man skaber mersalg og kundeloyalitet. I et stærkt felt af oplægsholdere vil Ka-ching fortælle om kundernes forventning til omnichannel, og hvorfor pure players begynder at åbne fysiske butikker.

Ka-ching er eksklusiv sponsor ved Dansk Erhvervs omnichannel-konference

Hvorfor er omnichannel vigtigt? Er det ikke nok bare at være til stede online? På Dansk Erhvervs omnichannel-konference kan du blive klogere på, hvordan du styrker dine kunderelationer og din forretning gennem omnichannel, samt hvordan de forskellige kanaler spiller sammen. Udover vores egen CEO Martin Sandvad, kan du opleve andre talere fra retail med erfaring indenfor succesfuld omnichannel.

Pure players går fuld omnichannel

Indenfor det seneste år er der flere pure players, som har åbnet fysiske butikker og dermed skabt den fulde omnichannel-oplevelse for deres kunder. DitUr.dk har haft stor succes med deres fokus på salg af kvalitetsure til overkommelig pris online, men nu er de klar til at satse på fysiske butikker som et ekstra ben i deres forretning. Til at fuldende denne rejse mod omnichannel har de valgt Ka-ching. 

Theis Hollænder, store managerFoto: https://dontt.dk

Til konferencen har du mulighed for at høre store manager, Theis Hollænder fra Ditur.dk fortælle mere om, hvorfor en fysisk butik har været et centralt ønske for brandet. Derudover vil der også være et oplæg fra en anden af Ka-chings kunder, Censuum, der vil fortælle om, hvordan man lykkedes med at få fysisk retail til at understøtte online handel.

Retail trends du skal være opmærksom på i 2024

Det er efterhånden et par måneder siden, at vi skrev 2024 i kalenderen, og du har nok allerede lagt mærke til diverse trends. Er du nysgerrig på trends i 2024, så læs med her og bliv klogere på, hvad der rører sig, og hvilke trends du skal holde øje med.

Hvilken indflydelse har Covid 19 haft på danske butikker, og hvordan ser det ud i 2024?

Nævner man i 2024 ordet 'Corona', så er det for de fleste mennesker ikke længere den ellers så kendte mexicanske øl, man kommer til at tænke på. Nej, man tænker selvfølgelig på pandemien i 2020 og de efterfølgende år, hvor hverdagen blev vendt på hovedet og vores vaner ændrede sig markant. Det påvirkede især   detailhandlen markant. Dengang, under de første nedlukninger oplevede danske butikker en strøm af udfordringer. Fysiske butikker stod tomme og mange måtte hurtigt tilpasse sig den nye virkelighed og tænke i nye og innovative baner for at overleve. Her valgte mange at investere i deres online tilstedeværelse for at overleve.

Hvordan forholder din virksomhed sig til de stigende MobilePay priser?

I lyset af MobilePays prisstigninger har flere virksomheder inden for detailhandelen reageret ved at genoverveje deres brug af betalingsløsningen. Har du tænkt over, hvordan du og din virksomhed ønsker at forholde jer til ændringen? Læs om hvordan andre virksomheder forholder sig, men også hvordan du skaber brugervenlighed i din butik udover MobilePay.


Vis mere