Skab omnichannel oplevelser med Episerver Commerce Cloud & Ka-ching

Ka-ching A/S annoncerer partnerskab med Episerver

Ka-chings kunder kan fra i dag drage fordel af den første komplette Episerver integration, som skal styrke salget og skabe mere strømlinede omnichannel kundeoplevelser med Ka-ching POS mobile salgsværktøj.

Ka-ching, virksomheden bag et mobilt omnichannel salgsværktøj, annoncerer i dag lanceringen af deres integration af Ka-ching POS med Episerver. Ka-ching POS by Ka-ching styrker Episervers kunder ved at drage fordel af deres eksisterende infrastruktur i Episerver Commerce Cloud, og gør dem i stand til at levere strømlinede kundeoplevelser på tværs af kanaler. 

Episerver Commerce Cloud integrationens højdepunkter:

  • En-til-en replikering af produktkataloget i Ka-ching POS Appen direkte i hænderne på dine butiksansatte, hvilket gør dem i stand til at have POS med ud i butikken 
  • Synkroniserer priser mellem Episerver og Ka-ching POS Appen i realtid som sikrer, at priser og lager er ens i butikken og online
  • Produktvedhæftninger som f.eks. galleribilleder og PDF-dokumenter synkroniserer til Ka-ching, hvilket giver butiksekspedienterne mulighed for at fremvise alle produkter fra både butikken og webshoppen i et flot design  
  • Alle salg foretaget i jeres fysiske butikker leveres til Episerver. Dette inkluderer både ordrer, der skal gennemføres gennem Episerver, og salg foretaget udelukkende i butikken. Salgsdata kan dermed aggregeres i Episerver  
  • Udnyt jeres eksisterende produktkatalog og søg efter kunder gennem Ka-ching POS i Episerver. Tilføj kunder til salg på ordrer, der sker i butikken, og optimer jeres kundedata

“I dag forventer kunder strømlinede omnichannel oplevelser mellem online og offline. Kun de brands, der netop kan levere den oplevelse, har mulighed for at overleve. Ka-ching POS for Episerver Commerce Cloud tilbyder direkte omnichannel og forbinder offline og online oplevelsen, så detailhandlere kan imødegå kundernes forventninger. Så simpelt er det. Velkommen til fremtiden inden for retail.” 
– Martin Sandvad, CEO & Partner

“Vi er utroligt glade for vores nye parterskab. Som en førende e-commerce platform indenfor den digitale salgsverden, er Ka-ching den perfekte samarbejdspartner for os. Vi ser frem til at levere store salgsoplevelser sammen med vores fælles kunder”.
– Nicholas Rohr, Global Alliances Manager at Episerver

Om Ka-ching
Ka-ching POS er et mobilt omnichannel salgsværktøj. Ka-ching POS er flot designet og centreret om brugervenlighed og intuitivt design. Giv dine medarbejdere muligheden for at sælge online-varer i butikken, med et system der er cloudbaseret og opdaterer i real-tid. Ka-ching bruger som det eneste POS i verden, machine learning til produktanbefalinger. Ka-ching POS er et værdifuldt redskab til at understøtte jeres omnichannel strategi. Læs mere på:  www.ka-ching.dk 

Vil du vide mere?
Martin Sandvad
+45 71 995 985
ms@ka-ching.dk

Detailhandlen er ikke død – den er social

18 september 2020

Hvis vi ellers kan komme os over det piskesmæld COVID-19 har givet retail i form af online udvikling, så kunne vi kigge hen mod slutningen af 2020. Her vurderes det nemlig at kunderne kommer til at prioritere oplevelser over pris og produkt når de handler (Kilde: Walker).

For mange retailere mangler basale omnichannel features

15 september 2020

Kun 5% af retailere har de 9 features der skal til for at have det som IMPACT, har defineret som BASIC omnichannel. Det er et problem, mener Kasper Holst, CEO for IMPACT: “Når man ikke tilbyder de minimale krav for omnichannel betyder det mistede salg og mistede kunder. Man forringer positionen af sit brand og sin loyalitet”.

5 fokuspunkter du som retailer skal fokusere på under og efter Covid-19

11 september 2020

Covid-19 påvirker vores samfund og forbrugsvaner på nye måder i en grad, så det giver mening at tale om "the next normal" frem for "the new normal". Udviklingen går stærkt, og kun de retailere der formår at finde og fastholde deres kunder, har en chance for at følge med.


Vis mere