Skab omnichannel oplevelser med Episerver Commerce Cloud & Ka-ching

Ka-ching A/S annoncerer partnerskab med Episerver

Ka-chings kunder kan fra i dag drage fordel af den første komplette Episerver integration, som skal styrke salget og skabe mere strømlinede omnichannel kundeoplevelser med Ka-ching POS mobile salgsværktøj.

Ka-ching, virksomheden bag et mobilt omnichannel salgsværktøj, annoncerer i dag lanceringen af deres integration af Ka-ching POS med Episerver. Ka-ching POS by Ka-ching styrker Episervers kunder ved at drage fordel af deres eksisterende infrastruktur i Episerver Commerce Cloud, og gør dem i stand til at levere strømlinede kundeoplevelser på tværs af kanaler. 

Episerver Commerce Cloud integrationens højdepunkter:

  • En-til-en replikering af produktkataloget i Ka-ching POS Appen direkte i hænderne på dine butiksansatte, hvilket gør dem i stand til at have POS med ud i butikken 
  • Synkroniserer priser mellem Episerver og Ka-ching POS Appen i realtid som sikrer, at priser og lager er ens i butikken og online
  • Produktvedhæftninger som f.eks. galleribilleder og PDF-dokumenter synkroniserer til Ka-ching, hvilket giver butiksekspedienterne mulighed for at fremvise alle produkter fra både butikken og webshoppen i et flot design  
  • Alle salg foretaget i jeres fysiske butikker leveres til Episerver. Dette inkluderer både ordrer, der skal gennemføres gennem Episerver, og salg foretaget udelukkende i butikken. Salgsdata kan dermed aggregeres i Episerver  
  • Udnyt jeres eksisterende produktkatalog og søg efter kunder gennem Ka-ching POS i Episerver. Tilføj kunder til salg på ordrer, der sker i butikken, og optimer jeres kundedata

“I dag forventer kunder strømlinede omnichannel oplevelser mellem online og offline. Kun de brands, der netop kan levere den oplevelse, har mulighed for at overleve. Ka-ching POS for Episerver Commerce Cloud tilbyder direkte omnichannel og forbinder offline og online oplevelsen, så detailhandlere kan imødegå kundernes forventninger. Så simpelt er det. Velkommen til fremtiden inden for retail.” 
– Martin Sandvad, CEO & Partner

“Vi er utroligt glade for vores nye parterskab. Som en førende e-commerce platform indenfor den digitale salgsverden, er Ka-ching den perfekte samarbejdspartner for os. Vi ser frem til at levere store salgsoplevelser sammen med vores fælles kunder”.
– Nicholas Rohr, Global Alliances Manager at Episerver

Om Ka-ching
Ka-ching POS er et mobilt omnichannel salgsværktøj. Ka-ching POS er flot designet og centreret om brugervenlighed og intuitivt design. Giv dine medarbejdere muligheden for at sælge online-varer i butikken, med et system der er cloudbaseret og opdaterer i real-tid. Ka-ching bruger som det eneste POS i verden, machine learning til produktanbefalinger. Ka-ching POS er et værdifuldt redskab til at understøtte jeres omnichannel strategi. Læs mere på:  www.ka-ching.dk 

Vil du vide mere?
Martin Sandvad
+45 71 995 985
ms@ka-ching.dk

Sådan skaber du et brand, ingen kan modstå

21 april 2021

Forbrugernes måde at shoppe på skal forstås som en refleksion af samfundet. For at forstå de tendenser, der dominerer retail-branchen, må man først forstå de sociale, politiske og økonomiske trends. Forbrugernes behov, i den vestlige verden, er ikke kun fysiske men også etiske, selvrealiserende, bæredygtige og politiske. Det handler derfor om at skabe et brand, som forbrugerne vil adaptere til deres individuelle livsstil.

Fremtidens retail er levende data

14 april 2021

Forestil dig at du går ind i en butik, hvor du får en push-notifikation i form af en velkomstbesked. I den vil du blive præsenteret af tilbud og anbefalinger baseret på tidligere køb, eller personer du følger på de sociale medier. Inde i butikken står en ekspedient klar til at hjælpe dig videre baseret på de data butikken har om dig. Det scenarie er ikke fremtiden, men den perfekte blanding af data og kunstig intelligens, som kunderne kommer til at nyde godt af – hvis redskaberne er til rådighed.

Post-corona shopping – kunderne har fået nye vaner

31 marts 2021

I godt en måned har store dele af den danske detailhandel haft åbent, og med regerings nye genåbningsplan kan storcentre og større butikker nu endelig også se målstregen. Dog er det de færreste butikker, som kører business as usual, og meget har ændret sig på et år. Her kigger vi på, hvilke nye tiltag vi er blevet mødt af, og hvilke kunderne fortsat vil bruge.


Vis mere