Ka-ching henter omnichannel-profil

Hos Ka-ching starter vi forårsmånederne ud med at tilføje en ny medarbejder til vores team. Efter et år, hvor e-handel er boomet fremad, har vi set et behov for at opruste på omnichannel fronten, og vi er derfor glad for at kunne byde Anders Wedendahl velkommen til Ka-ching 🎉

Ka-ching henter omnichannel-profil

Anders Wedendahl tiltrådte 1. marts som projektleder, hvor hans primære rolle bliver at hjælpe vores kunder med at komme godt fra land og få integreret deres systemer med Ka-ching. Allerede på førstedagen er Anders blevet en del af et større projekt med en af Danmarks største og ældste retailers, som vi glæder os til at kunne fortælle mere om. Sideløbende skal han bidrage til videreudviklingen af Ka-ching som produkt samt sørge for, at Ka-ching får en skarp position i markedet som den bedste POS løsning til retail. 

At valget faldt på Ka-ching er ingen tilfældighed. For Anders er det muligheden for at udvikle og forme fremtidens retail teknologier, der kan sikre den bedste kundeoplevelse nu og i fremtiden. “En del af den transformation som retail står overfor er, at vælge et salgsredskab, der kan hjælpe med at sikre deres forretning fremadrettet – og det kan Ka-ching”, lyder det fra Anders.

“Jeg ville gerne arbejde mere “hands-on” med et produkt og være med til at implementere omnichannel løsninger, der hurtigt giver et afkast på bundlinjen. Mit ønske er, at Ka-ching kan være med til at accelerere retail landskabets adaption af ny teknologi. Med Ka-ching får retail et produkt, der kan afhjælpe dem med de udfordringer, de står overfor hver dag i butikken, så de kan give kunderne den bedste oplevelse og service, hver gang.”

Anders har i en længere årrække arbejdet med hele spektret indenfor retail hos Pandora og IC Group, der huser brands som Peak Performance, By Malene Birger og Tiger of Sweden. Efter 6 år på kundesiden har Anders det seneste 1,5 år arbejdet som konsulent hos omnichannel bureauet Impact, hvor han har tilegnet sig stor indsigt i kundeanalyser og it arkitektur.

Om matchet mellem Anders og Ka-ching udtaler CEO Martin Sandvad: “Anders har den helt perfekte erfaring og baggrund til at kunne bringe Ka-ching videre på vores omnichannel rejse. Med hands-on erfaringer fra retailere som Peak Performance og Pandora, samt den mere brede konsulent erfaring fra Nordens førende omnichannel bureau IMPACT, så har Anders nøjagtig den profil, som vi og vores kunder har brug for. Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at Anders vil kunne bidrage med masser af værdi på vores kundeprojekter og ikke mindst på produktets generelle udvikling og udformning”.

Ka-ching ver. 18 - Ingen kunde må gå forgæves...

31 august 2021

Med denne release tager vi endnu et skridt imod, at ingen kunde skal gå forgæves til en butik med Ka-ching. Udover at man naturligvis kan bestille online produkter i butikken, kan man nu også bestille eller reservere produkter fra andre butikker i kæden.

Det betyder at vores Reserve & Collect og Click & Collect fra web til butik, nu er blevet udvidet til også at håndtere fra butik til butik. Så nu er det slut med at ekspedienten skal ringe rundt for at finde varen - den kan bare bestilles eller reserveres direkte fra butikken - og så kan kunden afhente varen i den butik som har den på lager.

Vi introducerer også Ship from Store, så det ønskede produkt kan bestilles og sendes fra en anden butik, end den som kunden er i. Det betyder at alle butikker i princippet kan operere som distribuerede fjernlagre og dermed øge omsætningshastigheden i butikkerne.

Vi nægter at lade folk gå forgæves til en butik!

Fire gange så meget Ka-ching

29 juli 2021

Ka-ching har nu hele fire apps i App Store. Den mest centrale udover Ka-ching POS, er Ka-ching Stock appen. Et vigtigt redskab når der skal modtages varer og holdes status. Ka-ching POS kan mange ting, men visse ting skal man lade specialisterne om. Derfor er der de tre andre Ka-ching apps, som har hver sin funktionalitet indenfor lagerstyring, overblik og kundeskærm. 

Gik du glip af omnichannel konferencen? Her er 3 key takeaways

29 juni 2021

Det var et stærkt talerfelt, som var i spotlightet til årets omnichannel-konference. Censuum kunne fortælle om, hvorfor det ikke længere er nok kun at være online, Babysam havde fokus på, hvad der skal til for at give kunderne det, de gerne vil have, og futurist Anne Skare tilbød et kig ind i retail-fremtiden.


Vis mere