Ka-ching henter omnichannel-profil

Hos Ka-ching starter vi forårsmånederne ud med at tilføje en ny medarbejder til vores team. Efter et år, hvor e-handel er boomet fremad, har vi set et behov for at opruste på omnichannel fronten, og vi er derfor glad for at kunne byde Anders Wedendahl velkommen til Ka-ching 🎉

Ka-ching henter omnichannel-profil

Anders Wedendahl tiltrådte 1. marts som projektleder, hvor hans primære rolle bliver at hjælpe vores kunder med at komme godt fra land og få integreret deres systemer med Ka-ching. Allerede på førstedagen er Anders blevet en del af et større projekt med en af Danmarks største og ældste retailers, som vi glæder os til at kunne fortælle mere om. Sideløbende skal han bidrage til videreudviklingen af Ka-ching som produkt samt sørge for, at Ka-ching får en skarp position i markedet som den bedste POS løsning til retail. 

At valget faldt på Ka-ching er ingen tilfældighed. For Anders er det muligheden for at udvikle og forme fremtidens retail teknologier, der kan sikre den bedste kundeoplevelse nu og i fremtiden. “En del af den transformation som retail står overfor er, at vælge et salgsredskab, der kan hjælpe med at sikre deres forretning fremadrettet – og det kan Ka-ching”, lyder det fra Anders.

“Jeg ville gerne arbejde mere “hands-on” med et produkt og være med til at implementere omnichannel løsninger, der hurtigt giver et afkast på bundlinjen. Mit ønske er, at Ka-ching kan være med til at accelerere retail landskabets adaption af ny teknologi. Med Ka-ching får retail et produkt, der kan afhjælpe dem med de udfordringer, de står overfor hver dag i butikken, så de kan give kunderne den bedste oplevelse og service, hver gang.”

Anders har i en længere årrække arbejdet med hele spektret indenfor retail hos Pandora og IC Group, der huser brands som Peak Performance, By Malene Birger og Tiger of Sweden. Efter 6 år på kundesiden har Anders det seneste 1,5 år arbejdet som konsulent hos omnichannel bureauet Impact, hvor han har tilegnet sig stor indsigt i kundeanalyser og it arkitektur.

Om matchet mellem Anders og Ka-ching udtaler CEO Martin Sandvad: “Anders har den helt perfekte erfaring og baggrund til at kunne bringe Ka-ching videre på vores omnichannel rejse. Med hands-on erfaringer fra retailere som Peak Performance og Pandora, samt den mere brede konsulent erfaring fra Nordens førende omnichannel bureau IMPACT, så har Anders nøjagtig den profil, som vi og vores kunder har brug for. Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at Anders vil kunne bidrage med masser af værdi på vores kundeprojekter og ikke mindst på produktets generelle udvikling og udformning”.

Sælg på Zalando – flere kunder med lille indsats

Sommeren er forbi – og mange af os er tilbage og knokler for vores forretning igen. Vi har brugt den sidste måned på at sikre dig bedre salgsmuligheder. Det har vi gjort ved at lave integration mellem Zalando aka Connected Retail og Ka-ching POS. På den måde kan du skabe flere kunder med en lille indsats. Med den nye integration er din Ka-ching POS stadig fuldt opdateret indenfor lagerbeholdning, når du sælger en vare gennem Connected Retail.

Så er den her: Ka-ching Connector app til Shopify

Ka-ching release 21 er landet og klar til download og denne her nyhed har vi glædet os til at dele! Vores integration til Shopify er nemlig testet og køreklar – lige til at installere. Vi deler 9 fordele ved integrationen og giver en lille opdatering på nogle af de andre nye funktioner i denne release.

Ka-ching er blevet opkøbt af RelateIT

Ka-ching er netop blevet købt af RelateIT’s søster-selskab, XtensionIT, der har fokus på egne softwareprodukter.

RelateIT har mange års erfaring med at hjælpe detailvirksomheder med at implementere IT-løsninger, der effektiviserer forretningen og skaber grobunden for vækst. Vores detail-konsulenter er specialister i at gennemgå processer fra indkøb over lager til salg og sammensætter den løsning, der passer til den enkelte forretning. Dét gælder, uanset om det drejer sig om en stor eller lille virksomhed.  


Vis mere