Ka-ching version 22

Sælg på Zalando – flere kunder med lille indsats

Sommeren er forbi – og mange af os er tilbage og knokler for vores forretning igen. Vi har brugt den sidste måned på at sikre dig bedre salgsmuligheder. Det har vi gjort ved at lave integration mellem Zalando aka Connected Retail og Ka-ching POS. På den måde kan du skabe flere kunder med en lille indsats. Med den nye integration er din Ka-ching POS stadig fuldt opdateret indenfor lagerbeholdning, når du sælger en vare gennem Connected Retail.

Sælg på Zalando – flere kunder med lille indsats

Den nye integration til Connected Retail sender time for time lager- og prisopdateringer fra Ka-ching til Connected Retail. Modtager du en ordre der er placeret på Zalandos platform gennem Connected Retail opdateres lagerbeholdningen i Ka-ching.

Ka-ching Stock app er nu (endnu) mere effektiv!

Vi har også opdateret vores Stock app, så den letter arbejdsbyrden ved modtagelse af nye varer. Med opdateringen af Stock appen er der nu mulighed for at håndtere hele salgsordrer ved varemodtagelse. Det letter flowet en hel del for dig. Har du adgang til digitale følgesedler for købsordre kan du nu scanne følgesedlen fra Stock app og modtage varerne som partier i stedet for at skulle scanne hver leveret vare individuelt.  

 

Og som altid ….

Husk at læse Release Notes og opdatere til seneste version via Apple App Store – og hent din Ka-ching Connector til Shopify via Shopify App store.

 

thomas
Vil du vide mere om den nye version eller Ka-ching generelt?
Kontakt Thomas Damgren for en gratis demo.
Thomas Damgren
+45 71 995 985
thomas@ka-ching.dk

          

Retail trends du skal være opmærksom på i 2024

Det er efterhånden et par måneder siden, at vi skrev 2024 i kalenderen, og du har nok allerede lagt mærke til diverse trends. Er du nysgerrig på trends i 2024, så læs med her og bliv klogere på, hvad der rører sig, og hvilke trends du skal holde øje med.

Hvilken indflydelse har Covid 19 haft på danske butikker, og hvordan ser det ud i 2024?

Nævner man i 2024 ordet 'Corona', så er det for de fleste mennesker ikke længere den ellers så kendte mexicanske øl, man kommer til at tænke på. Nej, man tænker selvfølgelig på pandemien i 2020 og de efterfølgende år, hvor hverdagen blev vendt på hovedet og vores vaner ændrede sig markant. Det påvirkede især   detailhandlen markant. Dengang, under de første nedlukninger oplevede danske butikker en strøm af udfordringer. Fysiske butikker stod tomme og mange måtte hurtigt tilpasse sig den nye virkelighed og tænke i nye og innovative baner for at overleve. Her valgte mange at investere i deres online tilstedeværelse for at overleve.

Hvordan forholder din virksomhed sig til de stigende MobilePay priser?

I lyset af MobilePays prisstigninger har flere virksomheder inden for detailhandelen reageret ved at genoverveje deres brug af betalingsløsningen. Har du tænkt over, hvordan du og din virksomhed ønsker at forholde jer til ændringen? Læs om hvordan andre virksomheder forholder sig, men også hvordan du skaber brugervenlighed i din butik udover MobilePay.


Vis mere