New releases

Ka-ching version 8 er snart på vej

I udviklingsafdelingen hos Ka-ching arbejder vi lige nu på version 8. I de kommende uger vil vi begynde at løfte sløret for, hvad der er med i næste generation af Ka-ching.

I udviklingsafdelingen hos Ka-ching arbejder vi lige nu på version 8. I de kommende uger vil vi begynde at løfte sløret for, hvad der er med i næste generation af Ka-ching.

Som noget nyt vil vi også begynde at fortælle om, hvordan vi opsamler nye idéer til features i fremtidens POS. Vi arbejder tæt sammen med detailhandlere for at lave et system, der er relevant og tænkt ind fremtidens butikker – vi synes godt om, at vi ikke er som de andre.

Sådan skaber du et brand, ingen kan modstå

21 april 2021

Forbrugernes måde at shoppe på skal forstås som en refleksion af samfundet. For at forstå de tendenser, der dominerer retail-branchen, må man først forstå de sociale, politiske og økonomiske trends. Forbrugernes behov, i den vestlige verden, er ikke kun fysiske men også etiske, selvrealiserende, bæredygtige og politiske. Det handler derfor om at skabe et brand, som forbrugerne vil adaptere til deres individuelle livsstil.

Fremtidens retail er levende data

14 april 2021

Forestil dig at du går ind i en butik, hvor du får en push-notifikation i form af en velkomstbesked. I den vil du blive præsenteret af tilbud og anbefalinger baseret på tidligere køb, eller personer du følger på de sociale medier. Inde i butikken står en ekspedient klar til at hjælpe dig videre baseret på de data butikken har om dig. Det scenarie er ikke fremtiden, men den perfekte blanding af data og kunstig intelligens, som kunderne kommer til at nyde godt af – hvis redskaberne er til rådighed.

Post-corona shopping – kunderne har fået nye vaner

31 marts 2021

I godt en måned har store dele af den danske detailhandel haft åbent, og med regerings nye genåbningsplan kan storcentre og større butikker nu endelig også se målstregen. Dog er det de færreste butikker, som kører business as usual, og meget har ændret sig på et år. Her kigger vi på, hvilke nye tiltag vi er blevet mødt af, og hvilke kunderne fortsat vil bruge.


Vis mere