KA-CHING POS

Ka-chings POS-system giver dine ekspedienter mere overskud af 3 simple årsager

Ka-chings POS-system er et genialt værktøj og kan effektivisere en masse processer, men det vil være uden betydning, hvis ikke dine medarbejdere også føler det samme. Derfor præsenterer vi her tre afgørende faktorer, der uden tvivl vil få dine medarbejdere til at erkende værdien af Ka-chings intelligente værktøjer og forstå, hvorfor Ka-chings POS-system bliver deres uvurderlige allierede.

Ka-chings POS-system giver dine ekspedienter mere overskud af 3 simple årsager

Ekspedienterne får deres helt eget dashboard

Hver ekspedient har mulighed for at se tre nøgleområder i forhold til deres egen præstation på POS-systemet: 

  • Hver ekspedient kan nøje overvåge og analysere sit eget salg, hvilket giver dem værdifuld indsigt i deres evne til at øge salget og tilbyde merværdi til kunderne. Dette vil bidrage til at styrke deres salgsfærdigheder og i sidste ende optimere virksomhedens indtægter.
  • Ekspedienten har mulighed for at analysere sine kollegaers salg Dette kan øge det samlede gennemsnitlige salg da det er med til at skabe en kultur, hvor alle medarbejdere arbejder sammen for at maksimere salget og opnå imponerende resultater.
  • Ekspedienten kan på POS-systemet få indsigt i det totale salg for butikken på dagen samt sit eget individuelle bidrag. Dette giver en følelse af ansvarlighed og motivation til at stræbe efter at levere fremragende resultater og bidrage til den samlede succes. Dette øger motivationen og vil helt sikkert tænde salgsinstinktet.

Ka-ching’s POS-system hjælper med mersalg og opsalg

Ved hjælp af et intelligent POS-system får ekspedienterne værdifuld assistance til at drive mersalg og opsalg, hvilket positivt påvirker deres KPI. Lad os se på et eksempel med en kunde, hvor POS-systemet hjælper ekspedienten med mersalg:

En ekspedient hjælper en kunde med at finde en kjole til en festlig begivenhed. Ved at anvende Ka-chings POS-system, der benytter machine learning, får ekspedienten anbefalinger baseret på tidligere køb og præferencer fra lignende kunder – ligesom du kender fra internethandel. POS-systemet identificerer, at kunder med interesse for festkjoler ofte også køber tilbehør som smykker og håndtasker.

Baseret på denne information foreslår POS-systemet, at ekspedienten præsenterer kunden for matchende smykker og en passende håndtaske, der vil fuldende hendes look. Ekspedienten fremviser disse varer og forklarer, hvordan de kan supplere kjolen og skabe en helstøbt stil.

Kunden viser interesse og vælger at tilføje både smykker og håndtaske til sit køb. Derved opnås et mersalg, da kunden, takket være systemets anbefalinger, bliver præsenteret for varer, der komplementerer hendes oprindelige køb.

Ka-ching POS-system's udnyttelse af machine learning giver ekspedienten indblik i kundens præferencer og bliver understøttet i at opnå mersalg.

Overskud til den personlige købsoplevelse

Takket være Ka-ching's POS-system hjælp under salgssituationen frigives der ressourcer til at betjene hver enkelt kunde. Dette bidrager til at styrke relationen mellem kunden og butikken, og det gavner ikke kun kunden. Enhver ekspedient oplever en positiv effekt med glade og tilfredse kunder.

Har du brug for flere argumenter til at overbevise dine medarbejdere? Så er du velkommen til at kontakte os, da vi kan præsentere mange flere grunde til at implementere Ka-ching’s POS-system.

FAQ
1. Hvilke værdier giver Ka-ching POS-systemet til butiksekspedienter?

- De tre afgørende faktorer er:
1) Hver ekspedient får sit eget dashboard til at overvåge og analysere deres eget salg
2) Muligheden for at analysere kollegaers salg
3) Adgang til at se det totale salg for butikken og deres eget individuelle bidrag, hvilket skaber en følelse af ansvarlighed og motivation.

2. Hvordan hjælper Ka-ching POS-systemet med mersalg og opsalg?

- Ka-ching POS-systemet anvender machine learning til at give ekspedienterne værdifuld assistance til at drive mersalg og opsalg. Ved at analysere tidligere køb og præferencer fra lignende kunder, giver systemet anbefalinger til supplerende varer, der komplementerer kundens oprindelige køb, hvilket resulterer i mersalg.

3. Hvordan frigør Ka-ching POS-systemet ressourcer til den personlige købsoplevelse?

- Ved at automatisere visse salgsprocesser frigiver Ka-ching POS-systemet ressourcer, der kan anvendes til at betjene hver enkelt kunde personligt. Dette styrker relationen mellem kunden og butikken og bidrager til glade og tilfredse kunder samt positive oplevelser for ekspedienterne.

Ka-ching - det bedste alternativ til Shopify POS

I en tid hvor detailhandel konstant udvikler sig, er der en stigende tendens blandt forbrugere og virksomheder til at prioritere brugervenlighed og omnichannel-oplevelser. Forbrugerne forventer nu en problemfri og ensartet oplevelse på tværs af alle kanaler, hvad enten de handler online eller i fysiske butikker. Detailhandlere søger derfor POS-systemer, der ikke kun er intuitive og lette at bruge, men også kan integrere forskellige salgskanaler effektivt. Dette skift har gjort det nødvendigt for detailhandlere at vælge POS-løsninger, der kan levere på disse krav, såsom Shopify POS og Ka-ching POS.

Retail trends du skal være opmærksom på i 2024

Det er efterhånden et par måneder siden, at vi skrev 2024 i kalenderen, og du har nok allerede lagt mærke til diverse trends. Er du nysgerrig på trends i 2024, så læs med her og bliv klogere på, hvad der rører sig, og hvilke trends du skal holde øje med.

Hvilken indflydelse har Covid 19 haft på danske butikker, og hvordan ser det ud i 2024?

Nævner man i 2024 ordet 'Corona', så er det for de fleste mennesker ikke længere den ellers så kendte mexicanske øl, man kommer til at tænke på. Nej, man tænker selvfølgelig på pandemien i 2020 og de efterfølgende år, hvor hverdagen blev vendt på hovedet og vores vaner ændrede sig markant. Det påvirkede især   detailhandlen markant. Dengang, under de første nedlukninger oplevede danske butikker en strøm af udfordringer. Fysiske butikker stod tomme og mange måtte hurtigt tilpasse sig den nye virkelighed og tænke i nye og innovative baner for at overleve. Her valgte mange at investere i deres online tilstedeværelse for at overleve.


Vis mere