Ka-ching version 15

Ny forside i version 15 giver hurtig adgang til de vigtigste features

Den nye forside i version 15 indeholder tre nye features som gør Ka-ching POS endnu mere fleksibel og brugervenlig for både butikker og ekspedienter - især for butikker med mange produkter. Man kan nemt og hurtigt skabe sig et overblik, der er tilpasset den enkelte butikskædens behov og understøtte salgsprocessen. Læs med her for at finde ud af hvordan.

Ny forside i version 15 giver hurtig adgang til de vigtigste features

Hurtig adgang til de vigtigste features

Ekspedienternes behov for genveje kan være afhængig af hvilken branche, man er i og hvilken type butik, man har. Nu kan man selv vælge de vigtigste features og have dem liggende som noget af det første på forsiden. De kan let tilføjes og fjernes, så man kan have fokus på lige præcis de områder der er vigtige og mest brugte i ens butik.

Har man en eksempelvis en kundekreds, som benytter sig meget af Click & Collect, er det en fordel, at man let og hurtigt kan få ekspederet de ordrer, der ligger i POS. Så er de klar i butikken til når kunderne afhenter. En genvej til et kundeopslag er også relevant at kunne tilgå hurtigt, når man står sammen med kunden i en salgssituation. 

En anden fordel ved den personaliserbare forside er, at man kan tilpasse den efter sæson og udsalg. I travle perioder som Black Friday, jul, påske og under øvrige begivenheder, kan man fremhæve lige præcis de elementer, som man bruger mest. Under juleudsalget kan det være genveje med fokus på fx gavekort og returnering af varer, som er relevante. Der er i alt 19 forskellige features, som man kan sætte ind som genveje, heriblandt:

  • Click & Collect
  • Gem kurv
  • Tilføj gavekort
  • Ekspedient KPI
  • Kundeopslag
  • Tilføj rabat
  • Udgifter
  • og mange flere...

Hurtigt overblik over mest solgte produkter og fokus på særligt udvalgte varer

Som en personaliseret udgave kan butikken selv gå ind og vælge specifikke produkter der skal være fokus på. Det kan være man vil højne salget af en bestemt vare, og kan dermed lade det være top-of-mind hos ekspedienterne ved at vise det hver gang de åbner POS’en. Nye produkter kan også være relevante at have fokus på, og er dermed relevante at vise på forsiden.

Under sektionen med udvalgte produkter vil man kunne se de mest solgte produkter for en given periode. Det kan være for den enkelte dag, uge eller måned. Produkterne er udvalgte af systemet selv og baseret på salgshistorikken for den enkelte butik. 

Den nye forside er udviklet på baggrund af kundeønsker og med den gentænkte proces og det nye flow bliver det lettere for butikkerne at få deres helt eget kassesystem som understøtter lige præcis deres salg. Vil du høre mere om hvordan Ka-ching POS kan booste salget i din virksomhed, er du velkommen til at kontakte Thomas Damgren for en gratis demo.

Kontakt os
Thomas Damgren
+45 71 995 985
thomas@ka-ching.dk

Ka-ching er med til at skabe fremtidens butikker

16 oktober 2020

Betalingsløsninger baseret på en personlig chip (RFID), indendørs google street view af butikkerne og magic mirror er nogle af de tech-løsninger, der lige nu er fokus på i RetailTech Lab som ligger i Science City Lyngby. Et omnichannel mobilt kasseapparet bliver også snart præsenteret; Ka-ching har nemlig indgået et samarbejde, der betyder at Ka-ching POS bliver kasseløsningen for et større dansk brand der snart åbner butik i Lab’et.

Ka-ching version 15 giver mere frihed til ekspedienterne

12 oktober 2020

Konfigurér, og bestem selv indholdet på den nye forside i Ka-ching POS. Med lanceringen af Ka-ching version 15 kan vi med glæde præsentere den nye konfigurérbare forside, hvor man selv kan tilpasse indholdet. Velkommen til Ka-ching POS version 15.

Amazon kommer. Hvad kan du gøre ved det?

28 september 2020

Den store online markedsplads Amazon er, med sin entre på det svenske marked, godt på vej ind i Norden. Vælger Amazon at gå direkte ind på det danske marked, skal butikkerne gøre klar til at leve op til helt nye standarder om fri fragt og samme-dag-levering. Så hvad skal de danske butikker gøre for at kunne konkurrere med en online mastodont som Amazon? De skal selvfølgelig udnytte deres offline placering som fysisk butik.


Vis mere