Mere frihed til ekspedienterne

Release version 15 🚀

Konfigurér, og bestem selv indholdet på den nye forside i Ka-ching POS. Med lanceringen af Ka-ching version 15 kan vi med glæde præsentere den nye konfigurérbare forside, hvor man selv kan tilpasse indholdet. Velkommen til Ka-ching POS version 15.

Release version 15 🚀

Kædebutikkernes nye våben, den konfigurérbare forside, består af:

  • Genveje, hvor man kan oprette hurtige genveje til fx at give rabatter, tilføje kunder eller noget helt tredje. 
  • Mest solgte produkter, hvor man kan se de bedst sælgende produkter. 
  • Udvalgte produkter, hvor man kan skabe en specifik liste af fokusprodukter. 

Man kan tilføje lige så mange sektioner som man vil, og alt indhold i kategorierne kan man nemt vedligeholde – enten via Backoffice eller via API integration.

Formindsk ekspeditionstiden og arbejdspresset: Bliv klar til black friday, jul og årets øvrige begivenheder 

Udsalg, højtider og øget tempo er tre fænomener, der følges ad. Black friday eller december måned er de travleste eksempler, men man kunne også tage udgangspunkt i Sallings årlige Rivegilde eller butikkernes mange fødselsdage. Ved disse lejligheder er butikkerne fyldte, og der skal sælges, pakkes ind og returneres på højtryk. I sådanne situationer kan man med den nye forside lette ekspeditionstiden og arbejdspresset ved at tilpasse sine kasseapparater til at gøre lige netop det, der giver mest mening for ens butik. 

Og som altid ...

Husk at læse Release Notes og opdatere alle dine Ka-ching-apps, og sørg for, at de er i samme version.

Vil du vide mere om version 15 eller Ka-ching generelt?
Kontakt Thomas Damgren for en gratis demo.
Thomas Damgren
+45 71 995 985
thomas@ka-ching.dk

Sådan skaber du et brand, ingen kan modstå

21 april 2021

Forbrugernes måde at shoppe på skal forstås som en refleksion af samfundet. For at forstå de tendenser, der dominerer retail-branchen, må man først forstå de sociale, politiske og økonomiske trends. Forbrugernes behov, i den vestlige verden, er ikke kun fysiske men også etiske, selvrealiserende, bæredygtige og politiske. Det handler derfor om at skabe et brand, som forbrugerne vil adaptere til deres individuelle livsstil.

Fremtidens retail er levende data

14 april 2021

Forestil dig at du går ind i en butik, hvor du får en push-notifikation i form af en velkomstbesked. I den vil du blive præsenteret af tilbud og anbefalinger baseret på tidligere køb, eller personer du følger på de sociale medier. Inde i butikken står en ekspedient klar til at hjælpe dig videre baseret på de data butikken har om dig. Det scenarie er ikke fremtiden, men den perfekte blanding af data og kunstig intelligens, som kunderne kommer til at nyde godt af – hvis redskaberne er til rådighed.

Post-corona shopping – kunderne har fået nye vaner

31 marts 2021

I godt en måned har store dele af den danske detailhandel haft åbent, og med regerings nye genåbningsplan kan storcentre og større butikker nu endelig også se målstregen. Dog er det de færreste butikker, som kører business as usual, og meget har ændret sig på et år. Her kigger vi på, hvilke nye tiltag vi er blevet mødt af, og hvilke kunderne fortsat vil bruge.


Vis mere