Ka-ching til Shopify - Det bedste kassesystem til Shopify

Ka-ching release 21 er landet og klar til download og denne her nyhed har vi glædet os til at dele! Vores integration til Shopify er nemlig testet og køreklar – lige til at installere. Vi deler 9 fordele ved integrationen og giver en lille opdatering på nogle af de andre nye funktioner i denne release.

Ka-ching til Shopify - Det bedste kassesystem til Shopify

Nyt: Ka-ching Connector app til Shopify

De fleste forbrugere og kunder forventer at kunne handle hvor og hvornår de vil. At leve op til deres forventninger er afgørende for, at din virksomhed er konkurrencedygtig – så de ikke handler et andet sted. At sælge overalt kan blive kompliceret, især hvis du bruger forskellige leverandører og integrationer til din online- og detailbutik – og derfor har vi gjort det nemt for dig med vores nye Shopify integration Ka-ching connector.

POS-integrationer hjælper med at gøre salg på tværs af flere kanaler lettere ved at dele produkt-, lager-, salgs- og kundeoplysninger mellem begge systemer. Det sikrer, at dine data er pålidelige, uanset om du tjekker butikslager eller gennemgår dit salg for ugen.

Dit Shopify-websted og Ka-ching taler med hinanden og deler produkt-, ordre-, lager-, salgs- og kundedata.

9 fordele ved integrationen med Shopify:

  1. Administrer dine online- og detailbutikker på samme sted
  2. Brug mindre tid på at afstemme lagerbeholdning
  3. Undgå at oversælge lager
  4. Undgå, at lagerbeholdninger skader salget
  5. Få centraliseret rapportering og analyser
  6. Opret effektive marketing kampagner
  7. Beløn ​​kunder, uanset hvor de handler

 

Du finder integrationen lige her – det tager kun et par minutter at komme i gang.

 

Nye funktioner i Ka-ching release 21:

Berig dine kundedata. Har du et loyalitetsprogram kan du som eksempel modellere en ’medlemstype’ (sølv, guld, platin eller noget helt andet), så det passer til lige præcist din forretning. Andre eksempler kunne være at inddele dine kunder i forskellige ’rabatgrupper’ eller beregne en vurdering ud fra tidligere købshistorik. Disse nye kundeattributter kan bruges til at udløse rabatter i Ka-ching POS – og de vises yderligere til medarbejderne i butikken, så de er bedst stillet til at udføre et salg.

Vi har også en ny iOS widget support, så du kan skabe dine egne dashboards, direkte på en iPad eller iPhone og på den måde have et overblik over alle dine forretningsdata og kan filtrere og søge de informationer frem, som du finder værdifulde (se en liste i release noten, for eksempler på hvad du kan bruge Widgets til her (link til release notes).

 

FAQ

1. Hvad er den primære fordel ved Ka-ching POS integrationen til Shopify?

- Den primære fordel ved Ka-ching POS integrationen til Shopify er muligheden for at administrere både webshop- og butikslageret fra samme sted, hvilket giver en mere effektiv drift og bedre styring af lagerbeholdning og salg.

2. Hvordan kan Ka-ching's integration med Shopify hjælpe med at forhindre oversalg af lagerbeholdning?

- Ka-ching's integration med Shopify sikrer, at produkt-, lager-, og ordredata deles mellem systemerne, hvilket hjælper med at forhindre oversalg af lagerbeholdning. Ved at opretholde nøjagtige oplysninger om tilgængelige varer på tværs af begge platforme, sikrer du dig, at lageret altid er korrekt opdateret.

3. Hvordan kan Ka-ching's nye kundeattributter gavne forretningen?

- Ka-ching's nye kundeattributter giver dig mulighed for at berige kundedata ved at tilføje forskellige typer af medlemskabstyper eller rabatgrupper baseret på kundernes købshistorik. Disse attributter kan bruges til at skræddersy tilbud og belønninger til kunderne, hvilket kan øge loyaliteten og salget.

Og som altid ….

Husk at læse Release Notes og opdatere til seneste version via Apple App Store – og hent din Ka-ching Connector til Shopify via Shopify App store.

 

Vil du vide mere om den nye version 21 eller Ka-ching generelt?
Kontakt Thomas Damgren for en gratis demo.
Thomas Damgren
+45 71 995 985
thomas@ka-ching.dk

          

Hvordan forholder din virksomhed sig til de stigende MobilePay priser?

I lyset af MobilePays prisstigninger har flere virksomheder inden for detailhandelen reageret ved at genoverveje deres brug af betalingsløsningen. Har du tænkt over, hvordan du og din virksomhed ønsker at forholde jer til ændringen? Læs om hvordan andre virksomheder forholder sig, men også hvordan du skaber brugervenlighed i din butik udover MobilePay.

Ny lov om obligatorisk brug af digitale kasseapparater fra 1.1.2024 i udvalgte brancher

I dag er der specifikke krav til indholdet af salgsboner fra kasseapparater, når du sælger noget til dine kunder. Fra 1. januar 2024 udvides disse regler til også at omfatte et lovkrav om digital salgsregistrering for visse brancher. I denne blog vil vi informere jer om de nye regler, og ruste dig så godt som muligt, så du kommer lettest igennem skiftet til et digitalt kasseapparat.


Vis mere