Stauning Whisky x Ka-ching POS

Det bedste kassesystem til den bedste whisky

En virksomhed, der vokser så meget som Stauning Whisky, må ikke blive begrænset af deres systemer. Derfor var der nogle helt klare forventninger til et nyt kassesystem.

 

Grundlagt

Grundlagt

2005 af 9 vestjyske venner

Marked

Marked

Danmark, Tyskland, USA og Storbritannien

Produktion

Produktion

Ny nordisk produktion med lokale råvarer

Hobbyprojektet der blev en verdenssucces

Stauning Whiskey er historien om 9 venner, der begyndte at brygge whisky som et hobbyprojekt på den vestjyske hede. I dag laver de prisvindende whisky i deres nybyggede destilleri lidt uden for den lille fiskerby, Stauning, ved vestkysten. Her fremstiller de terroir whisky på deres helt egen måde og har opnået global anerkendelse for deres brand.

På destilleriet holder de arrangementer med whiskysmagning og giver rundvisninger, hvor de fortæller om opstarten, processen og udviklingen af de gyldne dråber. Det hele rundes af med et besøg i butikken.

I en voksende virksomhed,
skal det ikke være svært

Stauning Whisky er en virksomhed i vækst, og deres kassesystem skal kunne vokse med dem. Stauning Whisky havde lavet et godt forarbejde og havde mange faktorer, som skulle være på plads i forhold til ønsker til deres nye kassesystem. Det skulle spille sammen med de systemer, de allerede har, og så skulle det være langtidsholdbart. Det skulle være intuitivt, så det er nemt at bruge for alle medarbejdere.

Drømmen

Fuld mobilitet

Stauning Whisky er ambitiøse omkring deres brand, og kundeoplevelser er afgørende for deres forretning. Under en rundvisning er det vigtigt for dem at kunne lave salg, men det er mindst lige så vigtigt for dem at kunne lave produktopslag når som helst, så de kan vejlede kunderne bedst muligt.

Mobilitet er essentielt for at kunne give kunderne den bedste oplevelse. Når de tager ud med whiskysmagninger samt på messer og festivaler skal det være muligt for dem at sælge på stedet, uden at skulle bruge et midlertidigt kasseapparat.

Løsningen

Ka-ching POS

Med Ka-ching POS i hånden er det nu muligt at lave salg på selve rundvisningen og have al information om alle produkterne ved hånden. Kassesystemet indgår som en aktiv del af kundeoplevelsen. Kunderne kan få et tilbud sendt direkte til deres mail, hvis de har behov for at tænke over et salg, og de kan købe online gavekort til whiskysmagninger eller butikken.

Med data i real-tid er det altid tydeligt hvilke produkter, der er tilgængelige, og omnikurven gør det muligt at købe varer fra den fysiske butik og webshoppen på den samme ordre.

Nem opsætning med Shopify

En af grundene til at Stauning Whisky valgte Ka-ching var alle de muligheder, som ligger i POS’en og den mængde af information, som er tilgængelig via systemet. Det hjælper dem i B2B sammenhæng, når der er information, som skal gennem Staunings Whiskys kunder og ud til slutbrugeren.

Det var ingen sag at sætte Ka-ching op med Shopify, som Stauning Whisky benytter til deres webshop. Alle produktoplysninger bliver hurtigt og nemt overført til Ka-ching POS og laver man en ændring i det ene system, bliver det automatisk overført til det andet.

På linket herunder kan du læse mere om vores integration til Shopify.

Ka-ching POS til Shopify

Pace Layered Architecture

Kan du føre dit brands visioner ud i livet?

Måden dine systemer spiller sammen på, er afgørende for, om dit brand kan vokse med dine visioner. Hvis IT-landskabet ikke er indrettet til at reagere hurtigt på nye tiltag og forandringer udefra, så risikerer man at ens brand bliver ligeså tungt som de systemer det er bygget op omkring.

Løsningen er at bygge sit brand op omkring microservices, så man kan vælge 'best of breed' og vælge de systemer der passer bedst til de behov ens virksomhed har.

Det kan du læse mere om her:

Har du 30 min?

Detailhandel behøver ikke være svært. Invester 30 min af din tid og få indsigt i hvordan Ka-ching bygger bro mellem offline og online og til gengæld booster dit salg.

Kontakt os
Thomas Damgren
+45 71 995 985
thomas@ka-ching.dk
Sælg fra alle kanaler

Omnichannel

Antallet af kanaler som kunderne kan komme i kontakt med et brand på er vokset - og vokser stadig. Det er nu ikke længere valgfrit om man vil have en omnichannel strategi, men et krav fra kunderne. De forventer en gnidningsfri købsoplevelse uanset hvilken kanal de interagerer med et brand på. 

Vil du blive klogerer på hvordan du mestrer omnichannel for dit brand, så kan du gratis downloade vores 8 afgørende tips til at mestre omnichannel.

Download omnichannel whitepaper