Ka-ching for Sitecore Commerce

We just did our first proof of concept solution with Sitecore Commerce for Sitecore Symposium.

Partnering with Alpha Solutions US we whipped up a demo of the possibilities when using Ka-ching with Sitecore Commerce, and it is awesome! We managed to import product data and prices and set up a pipeline for exporting sales made in Ka-ching into the Sitecore Digital Experience Manager.

We're super excited about the potential of using Ka-ching as a natural extension to Sitecore Commerce for doing in-store tablet assisted selling.

Who will benefit from this integration?

Implementation partners, who work with Sitecore, will take great advantage of this implementation. The integration namely ensures that the investment made in Sitecore setup can be transferred to the physical store. That means having all your product data right by your hand, and to us, that’s leveraging existing technology!

Bringing Sitecore to your store will also mean that in-store sales will enrich your personalisation. Overall, you will be able to create an unsurpassed customer experience with this integration.

Short demonstration between Ka-ching and Sitecore Commerce

 

Do you want to learn more about the integration between Ka-ching and Sitecore Commerce?
Contact us
Thomas Damgren
+45 71 995 985
thomas@ka-ching.dk

Retail trends du skal være opmærksom på i 2024

Det er efterhånden et par måneder siden, at vi skrev 2024 i kalenderen, og du har nok allerede lagt mærke til diverse trends. Er du nysgerrig på trends i 2024, så læs med her og bliv klogere på, hvad der rører sig, og hvilke trends du skal holde øje med.

Hvilken indflydelse har Covid 19 haft på danske butikker, og hvordan ser det ud i 2024?

Nævner man i 2024 ordet 'Corona', så er det for de fleste mennesker ikke længere den ellers så kendte mexicanske øl, man kommer til at tænke på. Nej, man tænker selvfølgelig på pandemien i 2020 og de efterfølgende år, hvor hverdagen blev vendt på hovedet og vores vaner ændrede sig markant. Det påvirkede især   detailhandlen markant. Dengang, under de første nedlukninger oplevede danske butikker en strøm af udfordringer. Fysiske butikker stod tomme og mange måtte hurtigt tilpasse sig den nye virkelighed og tænke i nye og innovative baner for at overleve. Her valgte mange at investere i deres online tilstedeværelse for at overleve.

Hvordan forholder din virksomhed sig til de stigende MobilePay priser?

I lyset af MobilePays prisstigninger har flere virksomheder inden for detailhandelen reageret ved at genoverveje deres brug af betalingsløsningen. Har du tænkt over, hvordan du og din virksomhed ønsker at forholde jer til ændringen? Læs om hvordan andre virksomheder forholder sig, men også hvordan du skaber brugervenlighed i din butik udover MobilePay.


Vis mere