Tre ting, du ikke må byde dine kunder til Black Friday

Black Friday og Cyber Monday er lige om hjørnet. November og december er de travleste måneder på året, og i år er det ekstra svært, da alt skal foregå med 1-2 meters afstand. Derfor er det vigtigt, at du har gjort dig en række forberedelser, så kunderne føler sig trygge, når de handler. 

Tre ting, du ikke må byde dine kunder til Black Friday

1. Mangel på basale omnichannel features

Sørg for, at ekspedienter altid har noget at tilbyde. 

  • Fuldt sortiment, ikke kun det der findes i butikken, som jeres ekspedienter kan bruge til at fremsøge og fremvisevise varer.
  • Opret en kundeklub og gør lidt ekstra for jeres kunder.
  • Send et tilbud via e-mail og lad kunden overveje købet.
  • Se fuld liste over basale omnichannel features

2. En uforberedt webshop

Hold virksomheden oppe på tæerne på tværs af kanaler. 

  • Husk, at onlinekunder er ligeså gode som de fysiske kunder selvom, at kontakten ikke er den samme. Sørg for, at kunderne møder den samme gode behandling online, som de gør i den fysiske butik.
  • Baser produktanbefalingerne i butikken på Machine Learning, og sørg for at ekspedienterne altid har et kvalificeret ekstra bud på en ekstra vare til indkøbskurven. 
  • Sælg og send online-varer direkte fra den fysiske butik, og vær sikker på, at salget ikke bliver foretaget hos konkurrenten. 

3. Lange ventetider og køer

Der er meget man kan gøre for at forkorte ventetiden, og undgå lange køer. Her kommer tre bud: 

  • Gå kunderne i møde med et mobilt kasseapparat, og tag forskud på salget. Ved at have et mobilt kasseapparat er I ikke afhængige af lange køer ved kassen, men kan færdiggøre salg fra kundernes placering. Send evt. varen direkte hjem til kunden fra onlinelageret. 
  • Gør brug af Click & Collect, så de kunder der i forvejen ved, hvad de skal have, kan afhente ordren, når de vil.  
  • Integrer jeres fysiske butikslager med jeres kassesystem, så ekspedienterne hurtigt kan se, om varen er på lager. En god produktinfrastruktur sparer tid for kunden såvel som ekspedienten. 

Er du stadig interesseret, så book en gratis demo af Ka-ching

FAQ: Den nye lovgivning om digitale kasseapparater

Den nye lovgivning om indførelse af digitale kasseapparater træder snart i kraft. Og ja vi ved det godt - det kan virke som en svær og kompleks forandring for mange virksomhedsejere. For at hjælpe med at afklare nogle af de mest almindelige spørgsmål, har vi udarbejdet denne FAQ-sektion. Her finder du svar på de spørgsmål, der oftest opstår i forbindelse med den nye lovgivning.

Sådan optimerer du din E-commerce med et integreret kassesystem

For dem der handler online er en velfungerende E-commerce afgørende for succes. Et integreret kassesystem kan være en game-changer, da det bringer en række fordele til bordet, der kan forbedre både kundeoplevelsen og den interne drift. Lad os udforske, hvordan et integreret kassesystem kan optimere din online butik ved at forbedre kundeoplevelsen, lagerstyring og salgsrapportering.


Vis mere