Michael Christiansen, der er tidligere CEO hos blandt andet Silvan, Fakta og ID Design, bliver nu bestyrelsesformand og investor i Ka-ching. Ud over formandsposten hos Ka-ching har han en række bestyrelsesposter, herunder formandsposten i Sportmaster, der har vundet adskillige priser for deres omnichannel-kompetencer.
Vi er særdeles stolte af at byde Michael velkommen som en del af holdet hos Ka-ching.
Missionen med samarbejdet er at styrke platformen yderligere, så det bliver den bedst mulige brobygger mellem butikkerne og deres online-systemer. Michael Christiansens erfaring skal anvendes til at styrke organisationen og virksomhedens vækst.
Den fysiske detailhandel er voldsomt udfordret af et stærkt stigende onlinesalg.
Butikkernes bedste svar er at gøre det let for kunderne at købe ind i både butik, online og på tværs af de to kanaler. De store online-butikker som Zalando og Amazon kan ikke tilbyde omnichannel-købsoplevelser uden at have fysiske butikker.
Forudsætningen for at lykkes med en omnichannel-strategi er, at butikkernes sælgere nemt kan bruge et POS-system, hvor de kan sælge både butiksvarer og online-varer.
Ka-chings eksisterende platform løser allerede den opgave. Med Michael Christiansen som en del af teamet er vi nu klar til næste etape i udviklingen.